Wednesday, July 9, 2008

Keenakkan yang terlampau...

ari senin tu,aku sampai2 kawasan umah aku terus aku singgah tapau..kpala pon tgh weng2 jer gan mata stim x hengat lagik..sgt la rimas weii....rasa nk cepat2 sampai umah ajo..
pastu aku lalu kt gerai jual buah2 tu..aisey,dah lama aku ngidam nk makan buah tu..tp cam maleh nk beli..takot berbau satu kete kang..muhahaha.tp sbb pale cam mamai2 gitu, x sador kaki aku melangkah jugak ke gerai tu..ceyy..x sador la kunun!huhu
akhirnya aku beli jugak..yeay!sukee..sukee..



selamat jua ko sampai ke umah aku yer encik buah..leh tau ke buah apa nie??




meh bukak kasik eksen skit...yaa..encik doyan!encik doyan!favvy aku neh!3 bijik yer ko.memula aku ingat nk beli sebijik jer..dh katanya dok sorg2 kan.sape nk mencekik bebanyak..skalik aku tgk dia jual 3 = RM10.harus la aku sapu 3 skalik.lak tu bukan besor yer..kecik2 sajo..


dah mandi2..aku makan nasik dulu..giler.dah la badan x sihat sangat.kalo terus pulun doyan dgn perot kosong,leh demam yer tuan2..walopon aku x kesah sgt demam pasai aku dh mmg plan nk MC pon esoknya..wahahaha~!keji..keji..



dah x tahan yer gan aromanya..terus aku kopak.sib baik mamat tu dh kopakkan siap2.tinggal aku kopak skit jer...giler sedap bau doyan nih..menggoda giler sampai stim2 idong aku..ngeeh3.
isinya takdela tebal sangat..i like.sebab kalo tebal sangat aku cepat muak.yeck!


now u see...



now u dont!
hik3.mmg sedap yer..manis2 lemak gitu..so dgn badan x sihat kunun2nya tu..aku perabihkan 3 bijik skali..hehehe.dah katanya favvy kan.mmg beria la aku makan..cuma kalo makan ramai2 gan famili aku lagi syok.yerla,abah aku kopekkan,nanti dia pomot la..yg ni best la..yg tu manis la..lemak bagai la..kitorg berebut la menerai..hihi.gilo tamak gayanya kan.
dah makan tu,aku terbaring sebab sakit giler tekak..sore pon dh cam nk tuko jadik ella jer..maybe sebab panas kot..mmg bergelen2 la air masak aku minom malam tu..dah bergelen minom,harusla bergelen gak kuornya..tiap 10menet g toilet..chaistt!!