Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 25, 2008

Kisah Pompuan Maki Balak Lam LRT-embarassing!

korg dpt x email pasal pompuan maki balak dia pasal kantoi ada pompuan lain?aku ada tgk..ya allah..mmg giler la pompuan tu.selamba badak menjerit maki hamun laki tu kt tepon masa lam LRT!dah la ramai org..ishk3..ada gak org rupe tu kan..xde klasss!

bkn apa..aku rasa sbg pompuan, ko reti2 la kontrol marah ko kan..mmg la ko naik darah bile balak ko kantoi..tp ko jerit maki2 dia lam tepon sampai sume org dengor rahsia lam kain ko watpe!x pepasal org rakam pastu sebar kt org lain..mmg pemes la ko kan!pemes but with bad perception la..malu kan!and aku tgk kawan minah tu pon cam dh malu giler tgk pangai dia.patut campak keluor tren jerk!huhuhu

aku pon pnh lalu situasi cam dia dulu..and aku tau apa dia rasa...cuma benda pertama ko kene buat,pandang keliling dulu.kalo clear,baru la leh maki hamun!muhahahaha.takkan ko nk sume org nampak btapa jahatnya mulot ko and btapa x professionalnya ko handle masalah ko..tol x?
tp yg lawoknya pasal video klip tu, si laki tu leh lak menadah tlinga dia lama2 dgr pompuan tu jerit pekik gitu.budus gak ek!kalo aku,dah lama aku letak..

lantak diorg la..tu masalah diorg kan!tp mmg memalukan la..shamed on u la lady!