Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 7, 2008

Sunday - Day out!

semalam..aku,biebo,yana,uncle,adik and pizi pi merayap kt pyramid..cam bese la kan pi nonton wayang..ari sabtu tu aku dah tgk hancock yg besh giler tu kt bukit raja..so kali ni nk tgk citer antu dendam kuntilanak lak.sebab tu sajo citer yg lom di tengok.aku idok ler berkenan sangat citer antu indon2 neh..sebab mmg tersangat la merapu kadang2 kan!

aku plan nk guna tiket free GSC yg CEO aku kasik tu...tp survey2..GSC takdak citer tu.so terpaksa la kuar duit gak tgk kt TGV..chaistt!
sampai2 pyramid lam kol 4ish..show ada kol 7.00.giler lama nk tungguuuu..tp dah alang2 sampai kan..amik gak la show time tu..so ada 3 jam nk merayap x hengat yer..

boys nak main game..so layankan ajer..biebo gan adik kompem2 la nk main time crisis 3 tu..sangat la gemor yer mereka gan game nie...aku tukang tgk jerla aksi ganas diorg tembak2 musuh tu.


biebo mmg suke and bercita2 nk jadik askar yer..cuma aku x kasik.huhu.aku takmo la.sebab aku teringat citer dedulu yg aman shah berlakon jadik askar tu..ishk!tragis yer..sian bini dia..aku tanak jadik camtu..so biebo,tembak org jahat lam game tu cukup la yer..hihi


masa uncle main,aku nk snap la gambo dia tp adik sebok mengaco..tiap kali aku capture,dia enterprem tangan dia ala2 aksi 'yilek' tuh..cheh!2-3 kali aku kene gitu gan dia.gilo punya budak.huhu


muke adik dan pizi yg beriya2 bunuh org jahat..gile emosi main!siap nyumpah2 bagai..hiks






kaki2 mereka..busok!!gagaga~!



Time Crisis 3


dah main game 2-3 lepuk, si yana dah meow2 ajak makan..dia lom lunch lagik..samo la den..so penin la pikir nk makan mana..kejap pizza, kejap kfc,kejap mcD...aku cam malas nk makan mcD sebab sabtu tu dah pulun mcD..hajat di ati nk makan pizza baru ada jejari sosej tu..kompem sedap punyee..tp bile undi majoriti,sume nk makan mcD...yolah..yolah..mcD pon bole.

my favvy - onion rings!!tp x sesedap A&W punyer...tp ok la..7pcs/box



and large set of Chic mcDeluxe..aku share gan biebo sajo sbb biebo dah amik lunch kt umah dia..



ni diorg nyer makanan...
sebab masa ada lebih berjam2 lagik..so mayap la jejalan..dak2 laki ni sebok nk survey2 kasut futsal la...bola futsal la..kata dh gian nk main futsal kan..persoalannya,terer kah??muhahaha. *gelok cam syaiton lagik*



adik yg tgh 'lebat'..sume benda dia nampak murah!chaist!



ni aku snap kt kedai nike...amacam,kretip x skill aku ngambik gambo secara kaberline??hak3



sesi belek2 tp tidak beli..huhu


aku yg bz gan snap2 gambo..aku x reti pasai kasut2 bola,so dok tepi sajo..



biebo ske kasut nie..aku rasa harga dia rm200++ kot..ada tulih Ronaldinho lagik tepi dia..simple and nice..ceyy..cam reti jer nk komen!hiks



uncle and yana..semangat kaler merah..

sesi jalan2 lenguhkan kaki sendirik!



ramainyaaaa org...kambing or lembu tidak pula kelihatan..ahaks.


aku dan biebo..biebo dah mesra camera yer..kalo dulu giler la susah nk snap gambo dia..skang ni dia cam dh paham dh gan pangai gilo aweknya ini..so bebuat reti jer bile aku tala henpon kt dia..hihi.bagus biebo.keep it up!


masa ni aku lepak depan maxis..ada maskot kungfu panda.cumel and muncit giler..so please abaikan mata lebam aku tu yer.sebab aku kan ikot tema kungfu panda..ngeh3..matik la alasan!eh,gambo ni muke aku nampak pelik kan..cam lonjong semacam jer..haha.cacat!

mmg letih giler tawaf pyramid tu..sume kedai dh singgah masok..si biebo pon dah merapu2 jer bile penat..asik la nk kutuk aku..and aku pon mana bole nk kalah yer..harus la aku lawan kutuk balik!har3.lawok gilos.
so sampai gak jam 7..g la tgk citer antu endon tuh..panggung kosong yer!sume org layan hancock gan wanted jer.overall ok la citer tu..xdela seram sangat pon..dh leh predict la citer2 antu endon neh..tp ok la skit dr citer 40 ari kebangkitan pocong yg kitorg tgk dulu tu..lagik la cam asbestos!!bodo.

pastu uncle kata nk pierce bawah bibir plak..so kitorg pon pusing la lagik carik kedai tu..memula td dh survey,ni kira kompem pegi terus buat la..
aku sebok amik gambo lagik..kt lift.ada cam indie band nyer konsep cover album x??wahh..tetiba!



g kedai kt area asian avenue tu..muka uncle time ni dh cuak dh..dalam ati dh mcm2 jampi serapah gamaknya.hehe.yana dh berdesup ilang tah mana..dia seram nk tgk laki dia kene cucuk..aku stay jer sebab aku nk rakam aksi dia tebuk bibir uncle tu.bkn slalu kan tgk aksi ngeri gitu!hak3


biebo sempat menerai topi ala2 ruffedge..topi tu rm30 jer..sape minat,pi la beli!huhu.sempat aku pomot!



ok2..meh start..memula dia marked gan marker port mana dia nk tebuk..pastu dia spray gan ubat pelali kasik kebas ko nyer bawah bibir..then dia sepit gan kepit besi..pastu baru rodok gan pebenda tah kaler putih..aku x pasti plastik ke besi..then baru dia masokkan anting2 yg ko pilih...anting2 ker org panggil tu??tah..belasah la janji ko paham..



ko tgk la..cam nak bedah dh gayanya..huhuhu
tp sebab aku rakam,so x banyak la gambo masa prosedur dia tebuk tuh..takdela ngeri pon..x sampai 5 menet dh siap.cuma byk la pantang larang kene jaga..kot x, leh bernanah iyer..huhu.yucks!

dah siap!si botak yg bertindik..ganas ker??haha.neway pierce tu costed uncle RM60.bapak la mahai..leh tebuk 6 kali yer kt tlinga ko!ngeeee~!