Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 21, 2008

Keicar Team - boling tournament

ari ahad,yakni smlm..keicar team anjurkan tournament boling kt alam sentral..leh tahan la besh..cuma sbb last minute nyer plan & arrangement,cam x segah mana la..but luckily budak kelab lain sgt havoc & happening plus ensem!opss..apa kene mengena!muhahaha~!

so seawal jam 7 pg aku dh bangun.sib baik la aku lepak umah as..so xde la kene bangun pepagi giler.tp..mana musim ari ahad bangun kol 7 okeyyyy!matahari pon x nampak lagik!!mana bole!!
tp sbb dh katanya hamba ini jadik URUSETIA yg x brape nk setia..ku gagahi jgk la bangun mandi bersiap bagai..huhu.x eklas nih!ishkkk

biebo jempot lam kol 8.15.lam 8.40 dh sampai alam sentral..gilo.kompleks pon x bukak lagik.sbb nk bkpes kt mamak bawah tu dolu..then nk agih2 tugas bagai.


sesi mencekik di pagi ari..i had 1 set oti bakar+2 biji telor sparuh masak.telor dia skit mentah.uwekkk!biebo mkn oti telor.sgt jarang aku bkpes ari ahad..sbb time aku celik dh minom ptg!wakaka.budus nyer anak dara!


tunggu kaum kerabat sampai..sume janji cam manusia bertanda di dahi..huhu


yes..aku urusetia..i like!i like!sebab???adala... *muke ada skit miang aaa*


lam kol 9.00 naik tempat boling sbb nk arrange barang sume..dak kelab lain dh ramai gak melanguk kt situ.sbb lom bukak,kitorg lepak2 la dlu sambil tayang muke x eklas bangun pagi.hak3

keluarga bahagia *sila nyanyi lagu nasyid tu sbg muzik latar*
cik patin sgt kiut ek..suke wat aksi gitu.yg pegang dia tu extra kiut okeyy.. ;p



rafik yg bad mood pasai gantok2 gitu..alala..cian dia


bukak la weii..diorg dh x saba nk baling bola neh!!huh



dah bukak,terus serbu masok..cepat2 arrange table utk registration.


muka2 yg ditugaskan utk registration..pehal muke aku sembab ek..or mmg aku dh gemok??uwaaaaaaaa!!!!!sembab okeyyyyy.. *deny gemok.hiks*



cewek2 anggun yg jg..patut la ramai cowok2 ganteng kerumun!wakakaka.perasan!



bergambo tanpa rasa malu dgn org sekeliling..muhahaha.gilos.



yeah!kami la bunga2 Keicar Team.. *ayark..geli je ayat nih!*



amboi..sedap je ko bercanda yer.ewah2.ni yg aku rasa bola boling ringan jerk nk baling kt mamat 2 org neh!eee..gedik giler!chissttt!



gift to give.hamper gan goodie bags..comey2 jerk.ok perhatian,bkn kitorg si bunga2 yg buat.x kose yer..tempah kedai sajork.huhuhu.dasar pemalas!


the medals..

nampak?nampak?mahal yer..bkn calang2 neh..25 hengget seketol!kristal gituu..
*sambil wat muke berlagak x hengat*

oh lupe nk mentioned nama peserta..huhu.yg join tournament ni ada kelab myvi xtreme,viva club gan CLRC..sgt happening diorg tuh.gempak gempita.yerla..muda2 ahlinya...kalo keicar team,sume cam ala2 dh berusia skit la..oh apakah!!!!hak3.each club antar 2 team..mmg ramai la.


myvi x-treme nyer team..ganteng2 yerk!
tetiba rasa nk tuko club..nk trade in amik myvi!ahaks.bapak la gatai!



main sampai lebam..


wat keje x seberapa..posing jer lebey..kui3.



rafik sampai terlentok2 penat..sib baik la ramai org nk mlayan dia masa ummi dia tunjuk skill balingan keramat peringkat ke 8 tuh..hehehe



chak!i dan cik patin yg mesra tanpa sebab.haha.maybe sebab dia busan..so dia ngan sporting ikot aku pusing alam sentral.kalo waktu dia normal,kem salam yer!idoknya dia nk dekat gan aku..so masa aku pusing2 tu,ramai la org toleh 2-3 kali.cam x caya gamaknya tgk anak gan mak.yerla,mak itam,ngape anaknya menggebu??or org toleh2 sbb x sangka mak budak tu still muda bergetah cun melecun gitu???wakakaka.sempat puji lagik tuh!tanak kalah!



pendekkan citer...dah sesi basahkan ketiak tanpa henti,tibala sessi bg adiah..aku x ingat nama pemenang..yg pasti keicar team kalah terok..hahaha.apadaa..lenkali g training bertubi2.. *biebo pon sama kalah!*




sib baik kak fida ada wakilkan team kitorg..kategori wanita terbaik dapat no 3.cayalah kak.
u rawk okeh!


biebo dapat ini sajo..hahaha *gelok kutuk neh*
but its ok darling..coba lagik di lain ari yerk!

then dh abih game..sume bergambo2 cam x hengat donia reramai.aku x simpan la gambo tu.dh katanya pakai henpon..mana muat.so aku mintak jasa baik kak fida post lam blog dia..nti aku grab ek?ek?kak fida, pls take note honey...hehehe

pastu gerak g makan tgari kt bistro qaseh kt sec 13.makanan yg superb okeh.murah gak.then dh penat,g polow uncle gan dak2 lain g kedai aksesori..sbb dh takde ektibiti..layankan sajork.g layang kt 23..kaum ibu cam bese la..dok lam kete ekon gan muke sombong.tunggu si laki yg belek memacam kt kedai tuh..
skalik cik patin masok kete..ayark..pe bau neh???laaa...berry upenyaaaa..eeeeee.menggelepar la kami gan bau aroma itu.then terus kitorg si ibu2 nie larik g petrol pump carik jamban.kene basuh cecepat..kang kering kang dh cam kopok lak!wakakakaka~!
alolo comeynya..rafik dh mandi...ni ngah tunggu cik patin mandi lam toilet tuh.budak2 kan..memana toilet pon leh mandi..kalo ko yg dh tua..jgn cuba!kang terkincit org lain tunggu ko abeh mandi!



ehh..reverse jap! ni pitcha kt sec 13..pas lunch..saje gedik2 eksen.abaikan muke serabai aku sbb time ni aku nk terberry okeh!tp takdak port baik..hahahaha~!hey, i looked fat in stripes kan!!!OMG.tu effect baju yer..aku still slim shaddy!hohoho
sambung lepak kat dataran sampai maghrib.pastu blek uma biebo sbb mamanya ajak aku mkn kt uma dia.oh,apakah mamanya juge anggap aku burok lantak??yerla,sbb katanya byk makanan kt uma..takde sape nk makan..hahahaha.jatoh reputasi cover cantik aku..chaistt~!

smentara tunggu biebo mandi,aku lepak kt dapo gan chela *adik bongsu biebo*
skalik lagi aku berjaya snap gambo burok dia!hahahaha.giler burok muke dia masa makan!!maybe tu muke penuh penghayatan la konon..hahaha.padan muke ko chela!



*iklan*
ni pitcha anak sedara biebo yg dibluetooth dek chela..the only one cucu ayah & mama dia..so sgt la menjadi pojaan ati..zarif namanya..comey kan.."boloskan saja dinding ituu" trademark dia tuh..hahaha.lawok.


lam kol 10 aku gerak blek damansara..weh.penat aku taip pepanjang neh!!!