Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 29, 2008

Sunday - Makan Free

huarghhh~!aku malas gilosss nk ngapdet!!siyes.idea pon tarak neh!sbb lama sgt aku coti kot..dh lama x jumpe keyboard aku neh.so mood nk menaip gan perah otak cam siksa bangat rasanya..dah la arini aku ngulor sepanjang ari..dh mmg takdak keje laaa..huh.bohsan!tau gini baik aku sambong coti and tido spanjang ari! ;p

so..aku nk ngapdet kisah aku ari ahad aitu..cam yg dh dijanjikan,aku gan shidah gan anik kene g umah ayie sbb nk tgk baby baru dia..dh dkt dobulan dah baby dia tp aku gan shidah x tgk2 lagik.so gan smangat berkobar2,aku bgn pagi la ahad tu sbb nk pickup shidah.kalo x mmg hareemm nk jumpe pagi ahad okeh!ahaks.







teknik mengkaber mata selebet peringkat ke-8..muhahaha





janji kol 10 nk gerak g umah ayie..last2 kol 10 aku baru nk bersiap2...besela..janji melayu.dah katanya aku ni org melayu pure kan..hiks.alasan.amik shidah pehtu g carwash dolu mandikan kuda putih aku..mmg dah berkarah giler dah.kaler putih cam dh jadik kelabu comot2 gitu.malu giler nk bawak ko jejalan yer..rendah diri gitu.haihhh..dasar pemalas!hahaha



sbb banyak sgt kete Q nk coci,aku gan shidah g bekpes kt DE dolu.kodai mamak jerk.aku order oti kosong gan teh o suam..shidah lak minom milo ais sajork.minggu nie aku mmg bermati2an reject sebarang ice lam tekak aku..sore dah ilang plus aku batok terok.huhu.baru la rasa nk bertobat.kalo dlu mak bebel2 aku minom ice,aku leh wat muke toyer..skang cam dh insap la wei..insap kojap jer la..pas baik nie kompem aku bedal sepuas ati!huahuahua






shidah cam bese la..borak2 gan update kesah cinta dia..aku pon gitu gaks..weeee~!





time nie aku soh shidah amik gambo macha lakang tu..leh lak dia amik gambo aku!chaist!
*ceyyy.alasan!padahal maksa shidah amik muke aku!muakakakak*


aku rasa ada la lam 45menet lepak minom..pehtu konpiden jer g carwash tu blek.bajet2 dh setel la dia sental kuda putih aku..skalik.....

lerrr....still main buih ker??lahabau tol la..giler lama!huh!lembabsss!



dah setel basuh kete yg costed me 10bucks tu..aku pon gerak la..tp mmg x pueh ati giler gan teknik basuhan diorg neh!hampeh.x bersih langsung!aku basuh lagi bersih okeyy..not recommended la tempat tuh!so jgn g coci kete korg kat sec 9 itu yer!kalo tau aku g coci kt SPS tu..baru 8 hengget,pastu bersih berkilat siap sembur air freshner lagik!ko ado??chit!pangkah tempat neh!bluekk!


pastu singgah tesco sebab nk beli buah tangan utk makan2 kt umah ayie.dah katanya ayie sponsor semua lunch tu..rereti la ko hulur2 gak eh.agak2 ar nk usung perot kosong ko jer!keji la kan.huhu.



motip gambo??tah..saje gedik2..muhehehe~!





beli mangga gan cincau..dah katanya aku batok2 tahap kronik kan.mana mungkin leh beli tembikai!so beli mangga jer la..i like!i like!suke2 jer ikot tekak haku..huhu



amik gambo shidah yg bz body snap gambo satu kete waja tu..motip??sbb nombor plat tu dkt2 sama lak gan no plat kete kekasih gelapnya..gagagaga~!tettttttt!



kt highway tu..leh lak ternampak pakcik ni gan anaknya.hik3.kelako helmet dia.comel jerk tp terjamin ke keselamatan ko pakai gitu ek??


sampai2 flat si ayie tgh panas terik lak tuh..aiyaaa.x tahan tol la...pening aku..

ceyy..dr tingkat 4 aku snap lak gambo mamat2 ensem main futsal kat bawah..diorg ada tournament ke hape tah..i noty2 dr jauh jer okeyy.. ;p


aku gan shidah pecut laju2 g umah ayie..sebab dah terbau gulai labu dia..huhu.lapo.lapo.harus jalan secepat kilat yerk!



assalamualaikum...kami dtg nk makan weii..yer2 aku kecoh2 depan pintu.bajet2 si ayie gan anik kt depan.rupenya si somi ayie gan tunang anik kt hall..yg pompuan kt dapo!eee..malu aku!dang!



cepat2 aku serbu dapo lak..katanya dapo dkt gan pintu umah kan...
*teknik kaber malu sebenarnya.ahaks*
sume nyorok2 nampak aku pegang henpon!
"tanak..tanak...nanti ko tepek kt blog ko!!"
aku kan kijam!harus la aku tepek!muahahahahahahaha~!


ayie nk nyorok dh cam nk masok lam periuk gulai labu dh..so sbb ngeri membayangkan akibatnya,aku x jadik la snap gambo dia..rugi tol ko ni..kalo x leh aku pomot ko sbg CHEF TERBAIK masak gulai labu okeyyy...hiks.



anik dok praktis cara2 dok kt dapo yg betol..yerla..3 bln ni ko dh kuor dr group BACHELORETTE yer..huhuhu

so gotong royong la kt dapo tolong apa yg patut.apa ko pikir ko anak raja nk mengangkang kt depan tv sajo?haha.ayat keji sungguh!so aku dapat task palinggg susah kt dapo tu aitu.takpe2..aku kan pro.. *berlagak hamat nie*
taraaa!nie la task aku.potong mangga!muhaha.susah giler wei..kene tekun dan penuh sabar gitu.kulit kene potong nipis2 and bersih2.pastu potong isi dia dadu2.susah.susah! ;p


zoom skit..huhu.menangis bakal mak mentua aku tgk skill aku neh!btol...
*budus + sengal = gilo!*



shidah lak nk tunjuk skill..ni teknik menggoreng ikan masin jurus ke-18.
sangat mencabar sebab minyak panas dok letup2 jerk..kan?


lupe lak nk tunjuk gambo baby baru ayie..Baby Anis..comel bangat.
ni aku amik gambo celah2 anik gan tunang dia..wahhh.dah dok berangan la tu ek!sabo yer.sabo.dah x lama dh..pasni produce anak reramai..aku sokong!wah.tetiba!


anik amik berkat.aminn



sambil tu dok belek2 album tunang anik.


ceyy...aku pon ala2 praktis jadik ibu mithali la kan!ahaks!ada gaya ker?
buatnya aku over feeling jadik ibu mithali pastu tetiba selak baju nyusukan baby anis tu..camne la gayanya ek!muhahaha.giler kretip otak ko pikir dow!


baby anis..so comel..bersih tanpa dosa gitu..x macam aku...cewahhh~!sedar diri lak ko yer!



dah abih bersilat,bergado kt dapo bagai..siap la hidangan ari itu.simple tp amat2 menyelerakan.terutama tang mangga tu!wahh.nk gak puji diri tuh!puii.
ada gulai lemak labu,udang masak sambal,sambal belacan & ikan masin.sedapnyerrr.sumpah x tipu!rasa nk tapau jer! over! ;p



abg amir aka hubby ayie dok layan anak sulung dia si aleya.


anik and tunang tersayang..ikmal si abg polis!haha.takoooot~!


then sambut besday anik in advance!
So anik, EPI BESDAY to U!!moga panjang umo murah rezki okeyy!i lap u owez.
muaaaaxx!

fuhhh.fuhh..tersembur2 tiup lilin.si aleya join skaki ala2 besday dia.hehe.lawak tol.



oh...kitorg dapat cekelat..gift from cikgu Semah aka EB yg baru blek langkawi.dia bg kt anik utk pass kt kitorg.maceh daun keladi yer!nape x bg ferrero ek??? dush!
dah beh makan..lepak2 jap pastu kitorg gerak lek shah alam.aku ada janji gan biebo + as +fi nk g makan kt johnny's..aku update later la ek.
muaxxxx