Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 25, 2008

Dinner - Nandos yg free!!!

time aku ngapdet nie jam dah kol 8.30mlm..wahhhh..giler komited aku gan amy menjalankan amanah yg ditanggungjawab dek bos..yerla tuuuuuuuuuu..chittt!
aku sebok skit menyetelkan keje2 aku pasainya next week sytem baru dh nk di implement..hoho.so scary!susah gilos..so sbb maleh datang keje ari sabtu,sume cam giler la stayback..adeshh..

dah stayback,kompem la leh dapat makan free..hik3.besh2.order jerla nk order pe..smlm makan McD..arini fahmi kata nk order Nandos..aku gan amy on sajork..dah katanya mamat tu nk bayor kan..sok2 dia claim la balik gan bos..

tukang order musti la amy gan aku..dok belek2 menu bagai.. order la ikot napsu setan ko!wahahaha~!i like much2...


ting tong..mamat ensem datang anto..wahhh..very gud service la..sedap dan anto yg ensem!opssssss!hahahaha.gatal ya rabbiiiiiiii~!


amy gi check2 makanan yg diorder...


fahmi yg bermurah ati advancekan duit dia..100 lebey utk 5 org mkn okeyyyy..huhu!giler tamak!nampak x sipat ketamakan itu??



my portion...1/4 peri chic + old style potato chips+peri corn
yummmy!!


peri corn..whoaaa...cam jagong bakar kt pasar malam jerk!hiks


box yg chantekkk..



peri chic..kocik laaaa...tau td mtk half!muhahahaha~!keji nyer perot!



aku dan amy yg EXTRA KOMITED nk melahap yer..wat keje cepat penat tp bab makan..mmg x reti penat la weiiii..hahaha
update later!aku nk makan then nk pulangggg!!!muaxxx!
xoxo