Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 1, 2008

Road Tax dh matik!!

Hehehe..2-3 ari lepas aku tringat gak yg road tax aku dh matik...tp asik la lupe nk tampal yg baru..sebab aku tertinggal kt lam kabinet tv..aku rasa road tax aku matik lam 26hb gitu..skalik tgk...ayark!!! 21 hb rupenya!!


yerla...selamba badak aku kulu kilir naik kete..rupanya dh sminggu lebey expired!hahaha,ko pikir bapak ko Ketua Polis Negara ker!!Lantak ler..kene tahan,aku wat muke kesian la kat pak polisi kan...kompem cair punye!haha





see...21 June laaaa..hak3



sib baik aku dah dapat yg baru punyer.....kali ni aku x lupe sbb malam td aku dh siap2 sumbat lam henbag..hahaha


ofkos la kene tayang muka of the day kan!hak3..nampak x kulit gelupas2 aku tu?x nampak kan!
sebab semalam aku dah tonyoh gan peeling gel..buang kulit2 buwuk tersebut.nampak licin laaa...gagaga!


tp yg pastinya..even aku dh bawak road tax tu..aku x tampal lagik..sebab aku terlambat pagi tadi..nak tampal kene amik mood yer..baru la x senget!wakakaka!