Monday, July 7, 2008

Aku Telah Dimadukan!!!

yer..yer..itu benar.saya telah dimadukan oleh biebo saya..aku pon x tau bile mulanya kan.tp seingat aku masa konvoi pi melaka tu la..sungguh jahat diorg nie mengenakan aku!mencikkk!!!


alaa..tp aku x eran la.sebab aku jauh lebey cun dr madu aku tu..hohoho~!


nie la madu aku..Kush namonya.x tau la kalo bg korg dia lagik cun drp aku!butakah????muhehehe.diorg ni asal berjumpe mula la nk buat aksi manja2 gitu dgn harapan kasik aku panas la kan.bersayang2 la..berindu2 la..errkhh!aku tetap jeles okeyyyy!sampai sume budak keicar pon dh pakat gelar depaorg ni gepren boipren.oh,apakah status aku??tidakk!hiks.emo plak di situ.si kush ni la slalu ngade2 depan aku..dia gosok2 manja si biebo aku ni..ofkos la aku tau diorg tu main2 jer...tp aku serammmmsss jugak!huhu.tp aku percaya kt biebo..napsu dia kt pompuan.kan bo kan??wakaka.gilo.



cey3..wat2 aksi manja + mesra alam..time ni aku dh siap2 kuor pisau lipat dh..manja lebey skit jer memang aku tikam ko kush!hak3


aku yg cuba mengambil perhatian biebo..jeles yer kalo x layan aku.asik layan madu bermisai tu jerk..euwwww~!


haaa...kan dah bg perhatian kt aku.maceh..lap u! *ciom*



malam tu lepak kat sec 7 baru gan 4-5org dak keicar..dunno nama tempat dia..dah banyak kali gak la aku lepak sini..suasana ok la..makan pon besh..variety gitu.



uncle and yana pon ado..uncle muke terkujat..pehal?




aku cube menyenap gambo gerai2 tu..x clear la..maleh aku nk aim bebetol.kang gilo katanya kt aku..kedai camtu pon gayat nk bergambo pehal lak kan..ko pikir restoran berputar ke nk jakun2 bagai neh.huhu




ada western..eastern..southern..jawatern..and so on la..kata biebo,dia nyer steak marbeles..chicken chop pon..o yeah, biebo u owe me 1 set chic chop yer..jgn wat2 lupe sudehhh...akan ku tuntut janji mu iteww!ahaks