Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 16, 2008

Pitcha Biebo Paling Kacak!muhaha

aitu kan Biebo Konvo..so dia ada la amik gambo kt studio wat kenangan..pastu bile gambo tu dh siap,dia tunjuk la kat aku..katanya gambo dia paling kacak seumor idop.muhahaha.aku tgk,yerla..kacak la....ishk3.so dia soh la aku pilih gambo mana aku nak...aku rembat yg paling besor!huhu.bole?
yerla, aku nk buh lam frame pehtu tayang kt hall umah aku..wat halau antu!wakakaka.gurau je ye sygku.kang ada lak dia pecut g umah aku semata2 nk lempang aku laju2.takooot..hak3.



"lihatlah kekacakkan ku"
bo mmg kacak la pakai camtu..nti kita dating sila la pakai camtu yer!ngeh3

sbb lom beli frame, aku sandar kt speaker sajork.hehe.tp still berbalut plastik okeh.giler.gambo studio mahal okeyyy.. *berlagak neh*


balik2 keje terus la ciom somi kan!muhahaha.giler gedik!!!ni la tokoh istery mithali yer tuan2.sila la muntah bertalu2!ahaks.