Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 4, 2008

Amik Rebate-Makcik kayo kah??

smlm aku masok opis agak lambat la..sebab aku kene setelkan hal kecemasan aku..neeenoo..neeenoo.. *effect bunyik ambulans*

dah setel sume,aku lalu depan Post Office kt umah aku tu.tgk2 x ramai sgt org.so elok sgt la kalo nk amik rebate tu kan..kalo sabtu kompem2 ramai...aku pon singgah la..duit punye pasal..sanggup yer.kalo ikotkan ati x hengin aku nk bratur gitu..aku kan pemalas!maklumlah,aku setel2 bil aku sume di hujung jari..tu la gunanya teknologi canggih okeh!
*muka eksen + berlagak*

senang jer cara nk claim...

mula2 ko isi la form neh..pastu,kuarkan mykad korang..kalo korg mat indon,aku x tau camne lak caranya..huhu..indon kah??pastu......


beratur la apa lagik!sila beratur bebetol yer..jgn sesedap ati jer nk caras Q org!kang rebate x dapat,lobam bijik mata ko dapat kang!hahaha


dengan sabar aku Q yer..ni pon dh makan stgh jam..chisttt~!



whoaaaaaaaa~! *mata kuar simbol $$$*
kunun2 leh soping la kan duit neh..skalik haremmmm yer..aku kene setelkan insurans kete aku!uwaaaa..frust giloss!makan ribu yer ko insurans kete aku!cam hanjingg!huhuhu