Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 4, 2008

Sesi Bagi Adiah-Tournament

last 2 days ada sesi bagi adiah untuk tournament yg aku pi sabtu lepas tu..tp sebab mood aku cam lahanat plus maleh nk ngapdet plus busy gan keje *aku kan rajin*..so entry basi lagik la aku buh yer.hiks..cowie.

enjoy the pitcha & captions!


hamperssss...godang2 ko!

medal..ada gangsa,perak dan gold..gold tulin yer encikkk! *tipoo..tipoo.*


muke2 excited ala2 juara la kunun.muhahaha



the pemenang2..









Then...part paling besh ada lah sesi makan2..sesi bagi adiah aku x amik tau sgt..sesi memenohkan tembolok aku sgt soooka!muhehehehe.

ni jer aku amik...aku terpaksa kawal pemakanan aku skang sebab dah ramai org kata aku dh gain weight!!!tidakkkkk!!
2-3 bulan dahulu

"acik..awat kurus sangat nie..putus cinta ke hape??"
"eh cik..nampak cengkung laa.."
"kurus giler ko skang...sakit ke?"
"makin kerempeng ko skang yer acik...gemukkan la skit.."


but now.....

"ko nampak tembam la acik..."
"berisi ko skang ek..senang ati ke ??"
"acik..u put on weight lar kan.."
"aik..dah gemok lak ko skang..dagu dh dua!"
huaaaaaaaaa~!!!aku sgt2 x paham!apa masalah korang neh??bile aku kurus korg kompelin..takdak punggung la..kerempeng la..apa la..dah aku berisi skit korg bising2 jugak..apa korang nak daripada aku sebenarnya!!!!ahaks...emosi di situ!
tanam azam lam diri aku...diet!diet!aku kene balik ke menu aku dedolu..salad+epal+thousand island (taruk banyak2..diet ker hape!haks.)..pastu minom DHL banyak2 sampai kenyang x hengat!

tapi nanti2 la..skang takdak mood lagik!mood mencekik sajork!muhahaha.matik la cam lalang!