Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 24, 2008

AKU SAKIT lalu..MC!

ari rabu aku MC..sbb aku demam terok la..gan sakit tekak plus lobang idong tersumbat..oh seksanyaaa..aku jarang sesangat demam.mmg org kata daya tahan penyakit tu kuat lagik la..muda la katakan!muahahaha~!

so lam kol 12.30 aku bangkit tido sbb pale dh sakit sangat.cam berpusing2 gitu.bangun2 teros mandi sbb nk g klinik and dh janji nk lunch gan shidah kt Masalam.nak g klinik dulu, tutup lak sbb lunch hour.so aku belok la g Masalam buat mencekik dulu.huhuhu.demam2 pon napsu makan tip top okeyy..hak3.


aku parked depan2 ni betol..janji gan shidah kt chicken rice shop.mana ek?

aku x tau lgsg selok belok masalam ni,so menanau la aku carik.siap tanya2 org lagik.hik3.then jumpe gak.terer2! lengang yerk..cam x laku jer kedai ko nih..muhehehe.aku jarang mkn kt chic rice shop neh sbb x bape gemor la nasik ayam dia.best lagi nasik ayam tepi jalan tuh.tp sbb dh janji kan, layan sajork la.asal perot aku kenyang sudehh..

aku dan cik shidah.."cik" yer..leh lagik sape nk masok line!ahaks.bole aku pomot?chop2!
bkn mak ayam juai anak ayam yer...huhuhu



aisey..dek kelaparan..lupe nk snap gambo sblm makan..aku amik gambo pas perot dh berdiameter 2 kaki dh..bab makan mana leh lambat2 kan..ngeh3



ni sedap..penamo ek?lupo lak den..



oh..aku yg sgt tak sedor diri..dah tau sore serak cam pondan plus tekak sakit cam telan pasir,lagi la nk pelahap ayor batu..budus!


dah makan kenyang2 pastu borak + ngumpat + mengadu nasib bagai..aku gerak la g klinik nk amik MC.lagipon aku mmg sakit btol2 kali nie.. *slalu aku berlakon jer lebey..wawawa*
klinik ni aku suke sangat sbb doktor dia baik..pastu staff2 dia pon ok..tp yg penting sbb ni KLINIK PANEL aku..so x payah kuor duit satu sen pon.ko mtk la byk2 obat yerk.buat lauk pon takpe..hihihihi

klinik Dr.Roziah kt Sec 9.tp doc dia bkn pompuan..lelaki yer kwn2.



dah check lebih kurang sambil dia bg berdas2 nasihat yg pasti aku xkan ikot..aku pon roger la biebo tanya lokasinya.see,even saya kt shah alam dan sakit2 pon,saya g sendiri jer klinik.padahal stapak dua seksyen jer dr biebo.takpela..saya mmg independent orgnya.tanak nyusahkan org lain..ceyyy..

iyer..aku sakit btol2..nampak?nampak?banyak obat doc ni kasik..maceh doc!saya akan makan kalo saya x lupe dan kalo saya rajin!huhu.



yeayy!suke!suke!kalo kat klinik ni mmg sng2 leh aku dapat obat tido.tgk,sepapan teros dia bg.kalo kt klinik lain,dia kasik 5 bijik tu pon berbuih dia bebel kt tlinga aku.aku beli obat tido yer..bknnya aku nk beli dadah!tu pon nk kepochi!aiyaaa..chisek!



yg penting..sijil cuti sakit!kalo nk dikira kan..sijil2 yg paling banyak lam idop aku adalah sijil nie la..compare gan sijil kokurikulum aku,mmg x terkejor la..hahaha.mak vangga x anak mak ada banyak sijil neh??? *ayat mintak pelempang bos kan..hiks*

td aku roger biebo,dia kt begkel kete kt SPS 13.dok g repair apa tah kt kete dia.so aku teros gerak jumpe dia kat sana la..sbb plan nk tgk wayang citer KUNTILANAK 3 kt bukit raja kol 4.30.tgk2 jam dh kol 3.45..sempat ke idok??

SPS..sape2 yg ske tgk Impak Maksima tu..cam la kedai ni kot.aku x minat citer tu..memula ok la..lelama cam merepek jerk!sbb sume pelakon tu HARUS ada scene masok spital!why??why??aku x paham la..cam bodo jer!pas sekor-sekor masok spital.cakap jerla tajuk citer tu Impak Spital instead of Impak Maksima...huhuhu~!stupid.



aku dok lam kete jer tunggu biebo..nampak x btapa sakitnya muka aku kan..sian x?sian x?ngeee~!



pastu aku parked kete kat umah as then meloncat naik kete biebo nk g bukit raja nengok wayang..masa tu jam dh kol 4.15 camtu la...sempat kot.katanya nek turbo kan..ewaahhh.
Luckily sampai2 cinema sempat lagi show kol 4.30 tu!besh bangat deh!tiket murah giler...sorg 6 hengget sajork..tp citer tu leh tahan la seram dia..aku rasa citer antu endon paling besh la kot sebab antu dia mmg real nampak cam antu okeyyy...takooot..hahahahaha.
dah beh tgk wayang..aku gan biebo g makan lak..dah katanya demam..mana la lalu nk makan nasik2 bagai neh..so decided makan kat Johnny's..aku nk makan stimbot..biebo lak nk pekena nasik...sementara biebo g toilet..aku masok la orderkan dolu..bab2 makan mmg aku x hengat laki la..hik3.keji!
Aku perasan Johnny's nyer pekerja ramai foreigner..cam kt OU aitu ramai nepal..kat sini pon sama..campo2 gan cam muke myanmar gitu..huhu.so masa aku dok sesorg tu..si mamat nepal ni dtg la nk tuang sos stimbot,skali kan..citer lawok berlaku..mungkin sbb dia terpegun dek keanggunan aku..dia g tuang sos tu atas meja!diulangi..ATAS MEJA!bkn atas mangkok!!huahuahuahua.aku cam nk guling2 gelok.anggun sgt ke aku???or else muke demam aku terlalu burok dh cam kuntilanak tu???chait!
ko tgk!tgk!jauh giler tersasar!muhahaha.aku dok tahan gelok jer masa nih.



dah pandai tumpahkan..sila la lap yer.aku ni kan ngalahkan tuan puteri..kang aku murka kang anto balik nepal!nak?nak? ;p



tuan putera i pon sampai..ceyyy..masa ni aku dah konpiden jer orderkan menu utk dia..sgt2 konpiden dia nk makan 'tu'..tapi..ishkkk



aku yg gedik malu2 bile soh biebo amik gambo..sumpah!mmg rasa malu la..aaaaaaa..gedik!


pineapple fried rice..ape la ke budus sangat aku salah order utk biebo.biebo nk makan beef blackpepper rice..nak kensel dh xleh..nape xleh plak???sukatik aku la.customer always right!!kan?ceyy..ngade!tp sebab org dapo tu dh masakkan,xkan nk waste lak kan...huhu.my mistake.sory yer bo..sory sgt..cian laki i..hmmm.sobs.



ni org demam nyer part..wahhh..nampak banyak,tp isi dia ngam2 utk perot comel aku yerk.i like itu mee hijo2 tuh..perghh..layan.tp kalo kuah tomyam,lagi la layan!!ishkkk.npe x tomyam?


biebo..cuba ikhlaskan ati telan nasik goreng tu yer..i love u!muhehehe

dah abih makan..terus g lepak ali korner kt sec 7..si fi gan as dah ada nunggu..aku pon plan nk lepak jap je..sbb badan x sehat kan (sedor plak diri..td tgk wayang gan mencekik,sehat lak ko yer!) aku kene balik damansara plak..bahye woo tgh2 demam drive sensorang..

fi gan as yg sgt2 excited mkn mi hailam & kuew teow hailam..diorg kata extra best!
sebok racun aku soh aku makan.gilakah??aku baru pas makan okeyy..huhu
amboih!!siap sedot pakai straw!sedap sangatkah???saje nk goda2 aku soh makan gak la tuh!dan akhirnya aku order jugakkk!uwaaaa..mencik la!aku order mi hailam..mmg sedap la weh.huhu~!
dah kenyang..lam kol 9.30 gerak balik damansara..sblm tu singgah uma biebo amik komik dragon ball belen2 yg aku x beh baca lagik..baru la besh naik tren baca dragon ball.rasa kojap jer dah sampai yerk!terubat indu i kt boipren i si Goku tuh...thi.hi.hi. Kame Hame Haaaaaaaa!!!!!!