Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 29, 2008

Buffday Siti-Rudin

ari sabtu aku x dak ektibiti besh pon..sepanjang ari aku dok umah jer..makan pon idok.dok umah kemas umah & tgk tv sesoka ati..lam kol 6.45 baru aku gerak g shah alam..plan nk basuh kuda putih aku yg dh comot giler tu, skalik ujan plak so kensel la..lenkali jerla ko mandi ek!

pikup As then terus gerak lepak Ali 7.roger biebo..tp cam bese la.. "jap eh" dia tu mmg sekejap la sangattt... ;p


aku lepak berdua gan as jer...sbb lapo,so order makan dolu.aku cam bese la..ari sabtu kalo kuar lambat mmg cam poser la..kol 7 baru dapat makan..huhu




bila biebo sampai...lepak jap lam sejam lebih then terus gerak g dataran jumpe dak keicar Team.sbb malam tu ada buffday party utk si siti-awek ijan.dah kumpul2 smua.gerak la g cafe kat sec 13.sbb ijan dah reserved makan2 kat sanun.



tunggu cukup korum dulu..aku time nie x excited sgt nk makan sebab baru pas sogok perot aku gan sepinggan nasik kt ali td..so dia dediam jerk.gud.haha

aku snap part nie jer..sbb aku still mood demam so cam sgt malassss nk amik gambo.x salah aku nama cafe nie "Geng Corner" ke hape tah.sumting like that la..environment leh tahan la..



mamat nie tgh arrange2 makanan..aku terdgr ckp2 org yg ijan spent 300bucks utk makanan tu..worth it ker?ok la kot..gan upah org masak lagi..gan location skali..kan.alaa..kalo dh sayang,apa pon sanggup ye dok?stakat 300 tu celah gigi jer rasanya..huhu



ijan + siti = soooo cwit kapel!diorg dh nk tunang dah bulan nie.yeay!



sblm majlis makan2..sila la tadah tlinga dengar syarahan mr.presiden neh.mcm2 citer la kuor.pasal boling la..futsal la..baju la..anniversary club la..aku tumpang dengor sambil gelokkan org yg tersasul cakap.paling banyak terpelecok lidah mesti ar mr.presiden sendirik!hak3.best!


then acara tiup lilin + potong kek. cantik kek dia..kaler pink!tp kek spesis nie aku kureng sket.sbb aku x tahan muak gan krim dia tuh!erkk.



"dua insan sdg berchentaaaa..."




abg rozi nyer buffday pon ditompangkan skali..dia pon terok gak kene serang gan telor + tepong.aku bebetol takdak mood nak amik gambo masa tu sbb aku tgh batok2 demam!x larat okeyyy... ;p



the makanans..nyum!nyum!

nie aku nyer bahagian..skit jer ek!ni pon cam nk matik aku nk perabihkan..katanya aku tgh sakit kan?kan?mana selera!huhuhu
aku bebenornya maleh giler nk update!so abaikan ayat2 bodo dan malas aku itew..hahaha*