Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 1, 2008

Things from Jakarta

my colleague baru pulang dari jakarta yer pak..cam bese la kan,sebagai manusia yg disayangi di alam semesta ni, mesti la dia belikan aku sumting!yeayyy!i like!



aku dapat brooch..pakai tudung ke aku???apakah??alaa..kasik mak aku sudeh..and ada sepit rambut.tgk,banyak gilo..oh,harusla berkelip rambut i yer!sukee..sukee..



thing that i love most!!!!!leh teka x apa?? teka la.. /dignose



halaa..lembabnya nk teka!aku kasik bukak skitt.....




wooohoooooooooooo~! i like!i like!cumel giler cekelat dia..ohhhhhhh...
/please
kepada 'dia'..thanks alot yer..dia x kasik aku mentioned nama dia..kang jadik bahan jeles budak2 opis aku lak kang!muhahahaha..mekasih daun keladi yer..nanti nak lagik!!!!banyak2 lagik tau!huhuhu.gilo x malu ini budak!