Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 4, 2008

Surprise Buffday Party for Parudin!

dek kebizian yg tak terkawal..aku x sempat nk ngapdet citer2 terbaru yer..so ni citer basi la aku ulang tayang kt sini...ni citer malam selasa lepas...aku tolong yana wat surprise party utk kekasihnya itu..uncle aka parudin..wakakaka~!
so cam kelam kabut skit la..aku balik2 keje,mandi then terus gerak p shah alam.lam kol 9 lebih,kidnap yana bawak p giant..sebab nk beli kek gan jajan gan air bagai...uncle,biebo gan dak keicar ada main futsal kat sec 7..so selamat la agenda kitorg malam tu..dok kelepet uncle,cakap yana nk teman aku jumpe member..padahal pi quick shopping..mmg rushing gilo la..dah katanya last minute plan kan...
pas dh soping, g lepak kat futsal tayang muka kat kekasih2 jap..pastu aku cakap uncle,nk kuar gan yana jap,nak p amik member aku kt KTM (bohong lagik yer..hahaha)
and mr.presiden si abang remy pon membantu supaya kekelepetan ini sukses!hak3.
make it short,kitorg lari pi dataran..nak carik port nk celeb kan...
Jenuh carik port..last2 found this place..kt area dataran gak..dekat tasik2 tu..cantik kan...ala2 taj mahal gitu.yeke?agaknya la kot..huhu.kalo buh lilin banyak2 lagik lawo kan..tetiba!

cake from secret recipes..yummylicious ko...ngeeeee~!sedap!

tetamu yg hadir..sume dak keicar team sajork.masa ni dah kol 12++


uncle yg terharu biru..huhuhu



tp cam bese la kan...dah kata buffday ko, harus la di 'bauhulu'kan dek budak2 neh.bertepek2 la telor atas pale dia..hahaha.



awek yg penyayang..harus la yer.berkorban apa saje..bertuah sungguh.ishk3



ini biebo saya..masa ni aku still meroyan gan dia..maleh nak layan!hahaha.sukatik la.
aku kan suke meroyan2 bagai neh!







my portion..tp sbb pewot aku dh masok angin, aku x ghairah sgt mencekik kek ni.kalo time bernafsu normal tu,mmg mau sparuh kek tu aku tibai sorg!hiks


ko tgk adik yg sgt sukeeeee memekapkan uncle.ko tunggu la time ko bulan doblas nie dik.kompem ko dibalas dendam..muhahaha.so sila la lari meninggalkan negara ini nanti!




ohhh..kene lagi...sian ko uncle!sukeee..sukee....





adik dgn aksi menyumbat krim ke dalam lobang idong uncle!btol2 secret recipes namanya sbb dh campor2 'bahan' tambahan.wakakakak. *errghhh..loya!*

biebo bg final touch up..perghhhh..giler scary gambo nie..cam antu dh ghupenya.antu pe ek cenggini?jerangkung kot..huhu
jap je celeb malam tu pasai sok sume nk pi keje kan...aku tingat aku wt suprise kt biebo last march..kelako giler.but i dont think its gonna be the best memory to be remembered..10 march tu aku marked as my worsttttt memory in entire of my life..huhuhu. harus titik di sini!