Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 16, 2008

Merambu Di Midvalley

smlm pas keje..aku gan amy plan nk jejalan kat mid..si amy ni ada la nk beli barang sket..aku pon on jerla..sbb ajat di ati nk soping skit2..dh memacam dh lam palotak aku neh..mmg bernapsu setan la kata org!hak3.pastu si anik pon nk join jugak sbb dia nk beli brg2 wat tambah hantaran bertunang dia sabtu ni.adesh.sorg lg membe aku nk tunang..takpe2..pergi dulu yer!hiks

Lam kol 7 sampai KL sentral..beria2 la g beli tiket komuter nk g Mid..ala.singgit sajork.ada la lam doploh minit tunggu tren semban x sampai2..cam dh berhangin la kita 3 eko nie.skali adala announcement
"Tren ke seremban akan tiba dalam masa 20 minit." *tanpa rasa bersalah okeyyyy!*
WTF!aku mmg mencarut giler la time tu..pesal dr td tanak cakap!bodo giler!sewel!asbestos!sebab x kose nk tunggu lagik,plus org dh ramai giler,kitorg naik atas balik.naik cab lagik bagus.bodo punyer KTM!kira tiket singgit tu burn gitu jerla.singgit pon duit hape!aku tgk ramai gak org blah..cam sampah servis dia!

naik cab sampai la mid..terus jalan laju2 nk kejor masa.




aku ajak depa g ROMP dulu..nk tgk2 jeans gan baju..skalik tgk jeans sume kaler lebey kurg cam yg aku dh ada..baju pon xdk aku berkenan..kua tanpa beli pape.chistt!


anik yg gumbira.kekecik dolu x merasa la katakan!muhaha





amy and anik

pastu si amy nk beli brg2 kt watson..aku kekonon tanak beli pape la kan...yerla.sabtu aitu kt SACC aku dh soping kt watson.mmg kopak kabana la..tp apakan daya..tersambar gak la barang!huhuhu.murah jer yer..diulangi.MURAH.
ni sajork aku beli..foot scrub.stone yer!yg kt umah aku dh terjatuh lam lobang toilet.bukan lobang jamban..tp lobang atas lantai tuh..tau x?lantak korg la!

oh..sebut pasai jamban...harus la ada pose kt jamban iyer!hik3.suke.suke.cermin dia gedabak!



pastu jejalan kt JJ..nk gak aku grab baju keje selai dua..skalik takdak yg lawo..kalo lawo pon mahai nk mampoih baju Seed tu.x reti2 nk bg diskaun ker?budus.ceyy..mara nih!padahal ko yg x berduit!gilo.aku cuma amik 'baju comel' 3 elai..wat nambah koleksi.sori la yer..gambo tgh menerai baju tu x bole dipamerkan..kang ada aku kene seligi bertubi2!hehe
td bebenornya g watson,amy x beli pape pon..hampeh!aku lak yg terbelanja!"ter" okey. pastu si amy ni nk soping brg dia kt care4..aku gan anik dh x larat jalan.dok bersidai kt bangku tunggu amy soping.time ni dh lapa..pizza..pizza...cam nk pitam2 jer x dpt pizza.haha.dh kol 9.30 lak tu.cam x sempat jer nk mencekik!
amy dh beh soping,terus lari g pizza..lapa tahap gabanto!

anik tgh pikio nk cekik apa..


gedik cam org jakun x penah makan pizza!muhaha
aku yg stim...lapa laaaaaaaaaaaaa!!



anik nyer cabonara..sedap weyh!



amy nyer spaget..meat ball lagik!lazat!!



aku nyer..pizza thai chicken..dh mkn soup..cam dh konyang lak nk perabih pizza!biebo lak takdak nk bg bantuan tong perot dia..huhu~!



mkn 2 pcs sajer..belen,tapau!



amy yg btol2 sapu bersih..x payah coci pinggan dh pon.


lam kol 10.15,kelam kabut carik exit g KTM..aku ni kan pelupe..yg aku ingat,dkt2 world of cartoon.kekonon nk jimat masa,g la tanya mat bangla cleaner tu..dia pun tunjuk la kt sana katanya.cepat2 la jalan gan brg soping bagai.skali cari2 x jumpe.aku dh bebel2 konon mat bangla tu saje nk pedajal sbb dia pon x tau..patah balik g wing sana pon x jumpe jugak..uwaaa..tensi giler!aku lak nk balik b4 11 sbb nk tgk citer Dendam..hehe.ngada2!last2 tgk directory board..laaa.mmg btol la mat bangla tu tunjukkan,cuma aku x pasan!!sengal!kene la patah balik smula..haiyaaa
beli tiket singgit terus turun platform..skali.....
giler ramai orang!!hellooo..dah kol 10.30 pon penoh cenggini lagik??rupanya tren dh delay lagik.bodo kuasa 16 la..sakit ati aku..skali ada lah announcement bgtau tren lagik doploh menet sampai.gilakah??gan org ramai gini.kompem2 takleh selit!anik lak x bape sehat.dh diskas2.kitorg x sanggup naik tren bodo tersebut.anik kol cik abg dia soh amik.sib baik la terlepas siksaan..
naik atas smula pulangkan tiket tu kt mamat yg jaga pintu tu.sambil muke2 kerek kitorg perli2 la.mmg la bkn salah dia,tp dh sakit ati..marah ko pon dh kira bagus dh!hak3.
"amik la tiket ni eh bang..kitorg x jadik naik.lembab giler!"
siap jeling2 maut yer..haha.gilo ngade.
"alaa..besela dik..minyak naik smua..bla..bla"
hoh??bole ko bg alasan minyak naik.ape kene ngene???tetiba!lak tu yg buat extra bengang,dua kali tiket kitorg burn gitu jer!bangang!!tp mmg malang la kalo ko keje jaga pintu KTM..asik la jadik bahan org lepas geram..aku tumpang simpati!wakakaka!puii..


aku bg hadiah terindah utk KTM...yer..aku mmg jahat!muhahahaha



amy pulang naik teksi jer..tata.taking care

dr midvalley nk balik umah aku bapak la jauh cik abg anik pusing..huhu.aku nk tunjuk jalan yg aku ternampak cam segan lak.sbb cik abg polis dia tu mukenya cam siyes2 gitu..aku takot.aku ni kan dah la slalu langgar lampu merah.kang dia saman aku kang.wahh...tetiba!
anik ckp gan aku dok dediam jer..cik abg dia tau jalan.aku pon diam la..pusing sampai nampak la kilang Guiness tu,gan jambatan pulau pinang smua..dh dkt shah alam dh..hehe.sian jer.sbb cam susahkan cik abg dia lak.dh la sepatah haram dia x borak gan aku..agaknya dia penyegan kot.lak tu tgk pangai aku yg x srupa org neh..mesti risau aku bg bad influence kt bakal bininya!kah.kah.kah.yeke nik?


sampai2 umah dh kol 11.40.harus la menggelepor aku manjat tangga.harap2 sempat la tgk citer dendam tu walopon secoet.masok umah teros meloncat atas sofa and on tv..skali hampeh yer..ada debate instead of citer dendam..fuh.sib baik la.leh tgk next week.hihi.debate pon sempat tgk jap jer..layan seyh tgk diorg menyemash each other..aku no komen sajo.aku sokong sape leh kasik petrol free..ada beran?!wawa.melampau!
aku penat giler...kaki lenguh!!layan la muke cam nk terberak aku nih!muhahaha~!