Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 12, 2008

Ada Apa di Bazar Ramadhan KL Sentral??

arini aku x buke kat opis...
x kuasa power rangers nk berlama2 kat sana..
arini tensi gilo.keje banyakkkk...
oh apakah zaman ngulor ku dh berakhir sama skali??
*melutut sambil tunduk pegang pale dgn rambut serabai2.adegan ni byk lam citer industan,sila imagine..*


so sebab x buka kat opis,kitorg balik la naik bas kol 6.
aku dh plan gan kak aida nk buke kat kl sentral sajork.
ari2 mkn free cam x berkat la plak rasanya..
psl duit lam wallet tebal manjang..x luak2.wakakak.
*tu ayat riak takbur.sila tampo aku*


ni lah pertama kali kitorg nk g bazar ni.
slalu tu tgk sambil lalu jerk. sebab berlagak xde masa nk singgah.
kali ni kene try gak usha2 apa ada kt sana.
mana tau ada pakwe ensem mkanan best2 ker kan.


bas aku btol2 benti depan bazar ni.nampak x?yg khemah2 merah tp x meriah tu..


btol2 dekat bangunan SOOKA tu.aku pon x paham SOOKA tu building apa.opis ke?ke sopingmall?cam x layak panggil sopingmall je.maknanya sape masok lam building tu musti gumbira kan.yerla..dh namanya SOOKA..so sape2 tgh sedih ke,duka nestapa ke,sila lepak kt building ni.or pling koman,lepak kt tangga dia jerk.got the message??



haa..ni lah bazarnya.pejadah ckit nau gerai dia.x mencabar napsu aku la gini.napsu makan ye kawan2..blog saya adalah bersih tanpa sebarang anasir2 melucah yg terlampau.so kpd para remaja yg ketagih benda2 blue ni,sila beredar dr blog saya.tiada apa disini utk di imaginasikan.sekian.


siap belambak2 banner gan banting dia dok pomot bazar ni.tp x besh la bazar dia.x macam bazar pon.nape takde asap2 yg menebal umpama kabus di genting highland tu.pastu takde org2 kepochi memekak2 soh org singgah kedai dia.sini cam sume supan2.cam malu2 nk jual kuih gitu..erkh.x hapenning lor. x paham aku.



aku rasa x ramai org dtg bazar ni sbb mahal kot.gile ah.kuih singgit dapat 2 ketol kecik je??
*sile menangis hulur duit sambil nyanyi2 lagu jiwang kumpulan spring*

kedai jual kuih lagi.maybe dia jual mahal sbb sini kan byk mat2 salleh gan minah salleh nampak lurah kot.harusla mahal yer.sbb ko akan terasa seolah2 ko kat kota milan.takpon paris.bangga x?bangga x?


kedai jual lauk pauk.ni maybe sesuai la utk manusia2 yg x sempat masak kan.dah balik keje rushing2,sambil kene tunggu tren lahanat yg manjang delay,mmg x sempat la nk masak kan.so can grab sumting la kt sni.tp mahal kot.sila g bazar kt depan umah Pak Long kadir tukang urut tuh.situ byk jual juadah memurah.
jenjalan sampai ujung bazar *bazar dia kecik je.ko pusing abih x sampai 3.4 minit okk*
skalik aku dikejutkan oleh sumting!!apakah itu??adakah aku ternampak pak usin berdating gan mak bedah janda bergetah tu??no.no.no.aku nampak ni!!

apa tuh?org bakar?kucing bakar?babik bakar?ataupun abu bakar omar?
tidak.tidak.itu adalah kambing bakar.hohoho.sgt yuckie!
aku kan x mkn kambing kerana aku takot darah aku naik mencanak tinggi pastu mula nk beremosi dgn sume org sambil maki hamun.hahaha. *hakikatnya,aku x pnh mkn kambing!!* ngapelah dia panggang gitu,sgt scary!or korg mmg suke kambing golek2 tanpa seurat benang tu ek?

lauk2 yg dh abih dijual.abih jual ke encik yg jual tu tapaukan untuk diri dia sendiri.?


bole ada org jual lemang yer.unik la plak kan.jarang aku nampak kat bazar ada org jual lemang.ke mmg ado cuma aku x pasan sbb kemaruk sgt nampak makanan lain??lemang ni kak aida beli.pastu kan..berlaku kejadian ngeri.masa akak kedai ni nak potong lemang kan,dia terpotong jari dia sendirik!!wahhhhhhh..scaryyyy!!kenapa kak??knape jadik camni?akak gado gan laki akak berebot turn balik raya yer sampai nk tunjuk2 perasaan ni?bwk mengucap ye kak.bwk mengucap. *sekian drama swasta ari ini*


tanpa menghiraukan kecederaan akak tu *pasal aku bkn doctor mahupun anggota pasukan rela mahupun ahli medik atau ahli bulan sabit merah* kitorg pon sambung jalan lagik.lagipon laki akak tu dgn segera bg bantuan.mana leh campo hal umahtangga org yer.ingat tu.

oh..ada ayam percik rupanya.tahun ni aku x merasa lagi.xpela.ayam dia pon nampak cam segan2 je nk dipercikkan.so x beli la.lagipon harga dia RM4.50 seketol.cam x bape logik jek.slalu aku beli rasaya RM2.50 kot.oh lupe plak..skang kt kota paris yerk.haahaha
pastu aku beli jugak la..tauhu sumbat dua ketol costed RM1.00.*cam pelik je g bazar x kuor duit.so cukupkan syarat*tp sampai skang aku x makan2 lagi.sbb kenyang buke td.aku makan pe ek buke td??story bout that later! aku malas nk taip lagik neh.bg aku korek idong dulu kumpol semangat okk!