Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 2, 2008

Di Ambang Wati..Eh!Ambang Merdeka

ermm..kompem memory card fon aku dh out!so gambo sume ilang.uwaaaaa!
gambo2 kucing aku yg berpuluh2 keturunan kusimpan tu pon ilang jgk!wuwuwu

luckily aku sempat transfer gambo2 malam merdeka tu kt lappy aku.
so ada la bahan aku nk story kan..walopon kesahnya x best pon!hak3

ok..so malam merdeka mmg x dak pape plan..aku sampai s.alam pon memang dah malam.takde plan pon gan biebo.cuma lepak kt Upin 13 sajork.pon ok.aku mana la minat g tempat2 yg sesak gan manusia plus mat rempit tegar neh.rimasssss..haha


budak2 KCT pon baru lek dr otoshow..dtg melepak skali sambil wat2 plan jahat nk dilancarkan kol 12 mlm kang..hihi.ada bom nuklear nk dilancarkan.cewah3.



ini budak nama ayam..mengapakah dia bernama ayam?kerana beliau menjual ayam!hak3.ayam..bermacam ayam..ada ayam..bla..bla (sila nyanyi sambil juling2 ckit mata cam jalil hamid.mukakak.aku mengutok kah ini??)


ok..gambo siap piss.dgn ucapan..
"sila beli ayam saya..sekilo 7 hengget"
*harga ikot sukatik aku.ini blog aku!muhehehe*



nuklear2 yg akan dilancarkan sat lagik..ni namonya FLAIR.
ye ke x aku eja ni bo??


berserta cebisan2 bom atom.kebaboom!


oh yes..upin yg aku lepak ni dok depan studio jerk..sape minat citer upin & ipin masa poser last year tau la kot.ni la studio diorg bikin kartun lawo giler tuh.nampak katak sekor atas tuh.kalo meloncat kt aku mmg aku pitam 17 keturunan.muhehehe!


gambo lam cafe upin.deco dia mmg chantekk la.simple tp aku suke.apa kene mengena kalo aku x suke pon.bkn efek pape kt bisnes dia jugakkk. ;p


dh dkt2 kol 12 sume bersidai kt tepi jalan.termasok la dak2 kelab kete lain.sume kuor sgala macam mercun gan bunga api..oh.sudah hari raya kah??yeyay!


dak2 kelab honda pon dh standby.kita perang!!eh chop!dah merdeka nk perang kejadahnya.kita merdeka!hoho~!



bakar2 flair..motip??ntah.saje je wat alau antu cina kot.hahaha.flair tu kan cam signal SOS la.so diorg gatai bakar sila tanggung sendirik kalo tetiba ada elikopter mendarat kecemasan.miahaha~!


pastu dak2 kelab honda bakar bunga api.woohOoo.lawo bangat!
pebarang kita bakor flair malap2 tuh.ni baru gempak!huhh!
*muke belot kelab sendirik*


uii..sonok btol.dah cam ari raya dah.tetiba rasa ada mood nk mintak dwit raya.ahaks.even x gi port2 hot spot pon,we still had fun babeh!i like!i like!


kami dua yg selebet dgn tema bebaju tido di malam merdeka.keh3.sbb mmg dh tau x jejalan memana.watpe nk melawo2.ceyy..cam la slama ni aku kuor jejalan penuh lawo2.xdak makna.selebet jugakkk.. ;p
dah kol 12 lebey baru kak fida terchenta datang..yeay!barulah aku merdeka sebab geng sudah mari.hehe.eh kak,ni motip pe gambo nih??



cik patin pon harus ado..malam tu mood manja2 gan aku.i like!muacks!



patin yg posing2 sakan.dia ni leh geng gan aku la..sbb penakot nk matik kepada lipas!sok ko dah besor mesti cun cam akak ko ni jgk patin!gagagaga~!'akak' kah??


heroku jugak ada!lap u rafiki!takmo sombong2 yer..
dah lepak2 sampai 2 pagi,sume blek la.konon2 nk carik port lepak lagi pasal upin dah nk tutup.tp dok pikir2 port..sampai kesudah x dapat.yerla,nk port byk lampu la,x ramai org la,x dak mat rempit la..last2,blek umah memasing sajork.kompem xdak mat rempit!hiks.

so x terlambat aku nk ucap..
Selamat Ari Merdeka!!!yeay!!
sila kawat kaki 13 malam berturut2!heep!heepp!kiri..kanan..kiri..