Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 2, 2008

muke saya bile extra huduh!eeee..

hehe..lawok la.aku main2 gan webcam lappy aku.pastu saje jela try2 wat efek utk huduhkan muke cun aku neh. *bluekk!yer.yer.sila muntah*

dulu2 kt fon lama aku ada gak software ni.dah amik gambo buruk sendirik,pastu sendirik guling2 gelok tgk.budus.tah pape tah gelokkan muke sendirik.tp kalo muke org lain yg aku amik,kompem gelok sampai putus taliperot teros!gagagaga~!keji!

chekidot the results!


hik3.ni makhluk alien mana tah terlepas.dahi skit punya luas.leh parking 8 bijik kancil atas tuh.pastu dagu nk tirus giler babi.sungguh tiada balancing neh.kene anto serbis..ishk3



haa..yg ni adik dia kot.skit ok la pasal dahi tu stakat leh main futsal jek.dagu pon xdela tajam menikam benor cam akaknya td..kira antara dia gan akak dia,dia kawen dulu la kot.hoho.tetiba wat drama spektra lak dah!byk pengaruh tv aku ni...


euwww..ni muke org ke muke alas kaki neh??erkh.x selera!bibir dah cam slipar jepong dh.idong lak cam kene tenyeh2 gan tumit.tak kira mata lagi tu.muhahahaha.buroks giler!



aduhai.skalik dia senyum mmg bisa menggugurkan jantung lelaki!bkn sbb terpikat tp sbb kene heart attack!ahaks.giler la wei lebar 4 segi cam spongebob jerk muke dia neh!huhu


haa..ni lah kekasih beliau.buruk2 dia pon ada gak org nk yer..kacak x bf dia ni?cam kene begok jek kt pipi.keh3.
masa aku nk amik gambo biebo camtu kan,berdekah2 aku gelok.1 ali dengo kot.mmg xleh blah la weh..masa setting2 before capture tu yg lawok tuh.x tahan aku aku tgk bentok fizikal ghupe laki aku neh..wuwuwu.
rasa bersyukur sgt gan apa yg aku ada skang..even aku x cantik mana,tp aku rasa lucky la kalo nk compare gan alien2 kt atas nih!alhamdullillahh..
*sempena bln ramadhan ni mmg sesuai la aku lam MOOD INSAP yer.. ;p*