Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 26, 2008

Selamat hari Raya

aku gigih mengedit header aku.
siap boh lagu favvy aku yg leh bwk nanges tuh.
konon2 nak tunjuk semangat kerayaan la kan.
skalik..giler buruk x berseni!aiyakkk!

xpela ek..kira ok lah tu..
aku edit sambil pejam2 mata..
tu sbb burok.
kalo wat betol2 mmg kompem super cun!
*katanya..ayat nk deny diri sendirik mmg buta seni!*

di kesempatan ini...

aku nak mintak maaf dr ujung rambut
sampai ujung kuku kaki aku yg tak bercagu nih
mana la tau ada salah silap..
terkutuk dgn sengaja..
tersound dgn niat..
termakan dgn curik2 blkg ko..
terembat reta ko dgn hasrat..

mana lah tau.

tak berkesempatan di lain waktu.

kepada kawan2 rapat aku,
aku mintak maaf..
kalo kekadang gurauan luar biasa kuang ajo..
terlupe bayo utang..
*takdak kan?kalo ada kira halal kan?kan?*


kepada budak2 opis aku,
mintak maaf kalo terkasar bahasa yek
terpekik ke..terbolayan ke..terjual mahal ke..
ampun yer..ampun..saya sgt berdosa..


kepada kak fida dan sekeluarga,
mintak maaf kalo ada termakan2 lebih ye..
terkutok tu mmg takde la..
sbb me luv all of u..sobs..
*tetiba rasa sedih.lap airmata jap*


kepada biebo,
i'm so sorry for the wrong dat i've done..

*kalo ada la..sbb yang rasa yang baik..*
sorry if me noty2 behind u eh..
*a'ah.kompem dpt lempang raya nih*
sorry for the bad words dat i've said..
sorry for the 'sepaking' and 'swingpang'..
halalkan sume2 yer..we 0-0.



kepada insan2 yg kusayang..
i always love you..and you all la..


oh,kepada seluruh rakyat malaysia,
*macam la diorg ramai2 baca blog aku*
aku ucapkan selamat ari raya...
berhati2 di jalan raya..please ek.
sbb atiku gundah gulana tgk2 eksiden di ari raya nih,,
drive safe..ingatlah scandal org tersayang..

moga2 aku leh jumpe korang utk mtk ampun lagik tahun depan..
so pas raya ni aku leh la menyetan smula kan?kan?



selamat hari raya!!!
nanti blek raya update aku bape berat korang ehhhhhh