Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 14, 2008

Mari Makan Steamboat

ari ahad-majlis makan steamboat kat Johnny's
as planned,ari ni ada mkn2 x hengat donia kat Johnny's
idok la ramai yg join..bape kerat je.
tp perot gan tekak order cam nk mkn 23 bas org. *23 bas org?ayat salah.abaikan*
sangat tamak kami..yer.yer.aku la yg order..
so aku kah yg tamak?dang!!!



lam kol 6.45 aku sampai johnny's.
budak2 ni sume dah sampai..
maafkan saya lambat,saya bgn kol 4.haha
so muke sgt selebet,mata bengkak...sila imagine betapa buruknya.





pastu mula la sesi order2 bagai..dengan penuh napsu dan tamak aku orderkan.yerla,bkn slalu nk makan sesama kan *ayat khas utk jai dan aweknya yana sajork* yang lain dh slalu ngadap muke aku makan.bertambah selera korg kan.ahaks



oh..x kenalkan lagi.muke terbaru lam blog aku.si jai gan yana.jai ni classmate aku masa skolah dlu.so kira cam jejak kasih la ni.oh..kasih ke??bkn2.jejak kaki jerk.takleh libatkan kasih2 ni.kang ada lak biebo sekeh aku gan kadar bertubi.kena lak time aku ngapdet ni dia kt seblah aku.mmg on the spot leh dapat.

as gan fi pon terikut2 sipat ketamakan aku.aku ni bg bad influence kat org ker??oh tidakk.tidak.aku baik je yer.cuma sipat aku suke bg org kenyang. *katanya bg org kenyang T_T padahal diri sendirik jugakk*


shidah dengan aksi lempangan peringkat ke 16.tetiba dia lempang aku bile aku kata jgn order banyak2.oh apakah silap aku?apakah dosa aku? *sambil meleleh2 airmata dan usap2 pipi gebu yg kemerahan*
ok,citer tipu.


hamik ko.skalik dia anto order punyer la banyak.macam 3 ketol bangunan 12 tingkat.haaa.sila la makan sampai kenyang perot suke ati.masa ni lom buke.so sume lam kepala cam dh sgt2 konpiden leh abihkan smua.aku x la kan.sbb aku ni wasatiah.mkn x ikot napsu.ala kadar jerk. *yer.yer.anda wajar x percaya*


pastu sumbat segala macam bahan lam periuk ni.pastu rebus la sambil tekak asik laa menelan air liur.haha.keji gayanya kan.


biebo mengalihkan perhatian terliurnya dengan memain PSP.tp main game tangkap2 ikan.oh..bertambah terliur apatah lagik lam stemaboat tu ada fish filet.terbayang2 jugakkk.cian beliau.dah.dah.tgk kaki jerla ek.takde steamboat kaki lam periuk tuh.


pastu azan.yippieeeee!baca2 doa pastu teros sumbat sume benda lam mulot.oh lazatnyaaaaaaaa.

ni aku nyer part.siap order nasik lagik.dh katanya aku ni org melayu kan.mana la leh dipisahkan gan nasik.aku pikir nk tanam padi ar.. *oh..tetiba*


sedapnya...menggelegak..mendidih.sila telan air liur yer.bayangkan keenakan kuah tomyam yg mempersona tuh.ada rasa masam2 masin dan pedas berapi..slurppp. *pandang shidah,teros terbakar beliau.cam iklan mamee slurrp tuh.lariksss*


jai gan yana yg begitu kusyuk menikmati makanan.sedap kan?kan?pasni bayor,lagi sedappp.hahaha


muke giler semangat.punyerla sedapp.aku nyer muke x kira lagi,lagi la huduh nganga makan.
so x payh la letak muke aku.kang ada lak yg sawan babi ngigau mlm kang.


say blurppppp sama2.


ye benar.aku kalo dah kenyang teros mereng.nampak x sipat mereng aku tuh.pejadah nk manja2 gan shidah.dah tukor minat ker?auwww.no.no. *sambil jeling2 goda kat para lelaki*



dah makan2 kenyang dan licin sume *kecuali sisa2 mihun yg memuakkan tu* sila la bayor.sume skali total RM171.bayor tontong2.guna JJ card dapat la less dgn total jadik RM153.sgt besh makan bersama2 kan.pasni kita makan sama lagi.tp x payah la tontong.aku belanja.eh silap!korang belanja.wahahahaha.
dah.takde ayat penutup.citer abisssss!