Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 11, 2008

Citer antu and..i got crush!!!

sampai2 umah td..cam nk merangkak2 jer rasanya..
nak berjalan pon dh x larat..penat gilo.gantok..
*mata kuyu2 + muke sememeh cam nk terberry*


pastu cepat2 bukak tv..aku takleh sunyi2..
mula la nk meroyan.betapa sepinya idopku..wuwu
skalik..laaa.citer kekasihku seru..
giler lama aku x layan citer ni.asik la terlepas.
yerla..org dh de tenet..tv ni aku anak tirikan!
*sambil usap2 manja lappy.jeling maut kt tv.giler berlagak*


pastu hasrat nk mandi dgn tenang cam terbantut.
yerla..bunyik citer tu cam mengganggu.leh dengo sampai lam toilet.
ni bole menimbulkan rasa takot ni.haha.gile ah.bulan poser pon takot.kui3.
so aku tuko channel lain..baru aman nk mandi..wakakak.


then sambung tgk citer ni sambil chatting2 gan anik gan update blog.cam maleh je nk menaip2 pasal mata asik la stim..sib baik citer ni best.sampai berdebar2 la kejap jantung aku.haha.makin lama makin best lak dh citer dia kan..antu pon takotttt jerk! *doa2 malam kang x ngigau..vaa.vaa*


pastu layan la tenet gan tgk project runway..besh nih!
pastuh dah abeh kan,ada 8tv quickie..
pasan x..host baru nama Henry Golding tuh..
Oh my..my..he's howt okkkk!damn howt!
tetiba aku miang!wakakakak..tp trima la kyataan..
mmg dia kacak gilo..

aku x la obses kan.. *takot derhaka gan laki sdiri lak kang*
tp dia mmg hensem + kiut +sexy.. ;p
biler dia senyum..ohhhh..ada butterfly lam perot aku!ahaks.

saje aku google nama dia..jumpe la website dia.
ohh..lagik la jatoh chenta suke sbb dia ske budak2.
ada tokoh jadik bapa penyayang tuh.. i like! tetiba!hiks
*biebo sila jgn pos pelempang yer.*


Aku curik la skit gambo dia..hope dia halalkan la kan.
kang ada lak aku kene saman kang..
tp kalo dia saman,aku sanggup jer..muhahahaha
*gilerrrr gedikkkkks!!!!*


anak kita ke tu yang?oppp.terlebih sudahhhh.. ;p



penyayangnya la ko ni..dah la kacak..meh jumpe mak aku meh!gagagaga~!


sebenarnya aku dh mereng sbb mengantok.ni yg entry cam sampah neh. ;p
so biebo..selamat ari raya..maaf zahir dan batin!hehehehehe~!


oh gantok!!!papai!
*ayat nk cabot larik...haha*