Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 3, 2008

Berbuka kat Rasa Mas - Lipas

ok..arini aku berbuka kat KL sentral.sbb aku dh trauma redah jem kalo lek uma kol 4.30 tu.tak sanggup aku..kang x pepasal kurang pahala poser aku dok maki hamun je kang.thi.hi.hi

kitorg berbuka kat rasa mas..port yg konon2 dh jadik favvy kan...BUT not anymore!
hahaha..story bout that later.

lam kol 6.30 kitorg gegas2 chop tempat.dah tau dah,kalo lambat mmg x dapat la tempat.masa kitorg sampai tu pon dah ramai org chop2 meja.uishk..gile smgt!lambat lagi la bebuke.. ;p

lepak2 sampai la waktu berbuka..makanan pon sampey ler..aku cam penin2 spjg ari.so napsu nk makan tu cam jadik sempit lak dah..huhu.cian aku.

azan jer,cepat2 aku telan panadol..then baru ngadap makanan..lega ckit la pale pastu.



ni aku nyer hidangan..cam bese la kan...huhu

pastu aku siap amik side order..mushroom soup gan garlic bread.gile tamak!haha.garlic bread dia mmg superb la..mushroom soup tu ok2 jek..tp pasni tobat aku x cuit dh mushroom soup tuh!erkhh!




ni kak aida nyer makanan..pon menu sama cam aitu gak..huhu



pastu membe aku sorg ni dok tolong aku nyenap gambo2..tp kretip la plak.celah cawan la..celah pinggan la.hoho.bagus.ko leh jadik personal photographer aku.berminat?kekeke



celah sudu pon ado..ishk3.gile kretip.


oh..celah togeh pon ade.dasat.dasat.
padan la togeh tu gan muke selenga pening aku tu.hahaha.
kombinasi yg maha hebat! ;p

leh plak dia snap skalik gambo mamat seblah table tu..
ni leh menimbulkan pitnah okkk..x pepasal bini dia sesah aku kang!hak3.

ok..meh aku citer pasal lipas tuh!
camni..pas makan2 nasik tu kan,kitorg syok la kenduri garlic bread cecah2 mushroom soup tu.pas sorg,sorg dok cecah cam sedap la kan.aku lak leh sauk gan sodu..pas sesuap,sesuap.siap kutip2 musroom lam tu.geget2 rasa best je sbb lembut2 licin..tiba2..
aku rasa aku gigit sumting yg lain..x licin,x lembut..rasa cam tajam2 gitu..
lam palotak ku dh leh imagine la kan..so aku hold soup tu lam mulut aku..
nak telan cam ngeri!!so aku kuorkan pelan2 benda keras tu kt sudu..
soup dia still lam mulot aku..erkhh..bayangkan..jijik ek!
OH MY GOD!!!!!!! anak lipas okkkkk!!siap dh kemek2 perut dia!!
uweeek!uwekk! aku berlari2 pi sinki..dak2 ni dh eran tetiba je kan aku wt drama gitu..
aku ludah habih2..palotak aku cuba mereject objek aku nampak td..
kalo aku ingat2 kompem aku muntah bertalu2...eeeeee...sial la!

pas blek kt table aku tunjuk kt diorg..tp aku xleh pandang la benda alah tu..
cam nk termuntah2...dok tahan cam nk mampos..
pastu kak aida bitau staff dia..cakap cara baik la..kalo aku mmg dah lama aku pung pang2 kt situ.tp sbb aku nk bukak mulot pon takot..takot termuntah!huhu.
so aku dediam je.cuma muke jela x pueh ati.pantang btol laaaaa..alangkan tgk lipas kt bwh2 meja pon aku dh mengelupor..ni kan plak manja2 lam mulot aku! puiiii~!
leh lak minah tu cakap..
"oh,sori miss..nk tuka yg baru ker?"

eloo..ko masak satu periok okk.sama jerla isi keladaknya!dusyumm!hamik penendang aku!ceyy,konon cam garang sgt la aku ni kan..ahaks.
so pasni, aku palang berlapis2 kt RASA MAS ni..jgn la gatal2 ajak aku makan sini..mmg aku lempang je laju2 muke korang.hak3.fobia okkk!pastu diorg leh bahan aku lak..kata aku jadik SUPERCOCKROACH WOMEN la..apa la..siot jerk!!haha
so pertama kali lam idop aku,aku mkn SUP LIPAS..fear factor beb!korang ada berani camtu??
sila kagum gan aku yer..hahaha.larikssss!