Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 18, 2008

Berbuke Di Umah Kak Fida

arini kan aku MC..sbb gastrik.
unfortunately,klinik x bukak..
so x berjaya dapatkan sijil cuti sakit..
klinik panel lain jauh la plak.
aku kan sakit..mana leh drive jejauh.. T_T
camne ek?sijil kokurikulum laku x kalo aku kasik bos?
haa bos?bole x bos??

sebab klinik tutup,aku teros g umah kak fida.
dah berjanjian nk g bazar sesama gan buke kat umah dia.
aku cam ngade2 la plak..
dah bese buka gan kak aida,cam ralat lak nk buke sorg2.
lonely gile.. tsk.sobs. *masukkan lagu mr.lonely kt sini*


sampai2 umah kak fida tercayang,
beliau tgh bersilat kt dapo.


uiii..meriahnya.wat kenduri ke makan busat neh?rajin la plak akak ni nak masak2.mood tgh berkobar2 pengaruh tgk chef liza masak kat tv kot.tak pon tgk sheila rusly lam rancangan 'ketuk2 ramadhan' tuh.ye ke kak?bagus2.



huwaaaa.ada mr.crab!i like!i like! *sambil joget spongebob*


mr.crab yg dh diproses pon ado.cam sedap je menu ari ni.bercirikan seafood belaka.ayarkk!langgar pantang lg skalik!wuwu.x kesah laaa..janji kenyang!katanya dh bape lama x makan nasik kan.


kak fida x kasik aku tolong.sbb sikit je nak masak katanya.lgpon aku kan berlakon sakit so harus la disuruh berehat depan tv.bukan aku ngelat yer.jgn pitnah aku.dosa! ;p


baru nk tolong,tgk2 dah siap ketam masak sambal ni.baru aku nk tunjuk skill memasak ketam td.takpela.di lain ari atau bulan atau tahun,aku dedahkan skill eksklusif aku tu yek.kalo takde jugak,anggap jela aku kedekot ilmu!


dah siap masak cepat2 kuor pegi bazar.dekat sgt bazar ni gan umah kak fida.

sbb terlalu minat gan pengakap,maka teknik memanjat tembok pon cam ada skill ala2 pengakap gitu.caya lah kak!kagum.kagum.


walopon dekat,kalo jalan kaki sgt penat.so sbb takot terbuke poser sbb dh terjelir menapak kepenatan,maka bawak la kete kak fida.aku dok seblah dediam.org sakit okkk. *perlu ke mentioned berkali2 ko tu sakit?mengong jek!*


slalu aku kalo g OU ke,pyramid ke,mmg aku harus la snap gambo tiang parking kan.sbb aku ni byk makan semot.so cepat lupe mana aku park kuda putih aku.dan arini kitorg parking kt NO 3. *ni citer berdasarkan imaginasi terlampau aku.*



meriahnya manusia.napela tak reti2 nak masak sendirik kat umah.bkn susah pon buat murtabak,roti john,ayam percik bagai tuh ! *x susah katanya T_T *



ayam percik yg sedappp..kan aku dh lama mengidam!beli 2 ketol RM5.



wajah2 keriangan di bazar ramdhan.giler kental aku nak snap gambo tgh2 org tuh.bape kali gelok2 gan kak fida dok carik angle kasik org x nampak.so abaikan la kalo nampak gambo ni buruk semacam.gilakah nk posing ayu2 di tgh bazar??nak kena baling gan batang tebu?nak?
pastu KRZ call kak fida.katanya dh sampai umah.berdesup la kitorg blek cepat2.

rafiki sudah pulang!!rafik gan fatin KRZ amik pas blek skolah sesi ptg.so dr tgahari sampai ptg kak fida single kat umah cam org bujang.best ek kak!


fatin yg dh mesra alam flora gan aku.aku masok2 umah teros dia terkam nak dukung2 gan aku.auww.suke!suke!sbb dia ni kan jual mahal sket.bkn sng aku nak tackle tau!ada sape2 nak rasa skill menackle aku nih?ado?ado?kompem cair! *bohonggggggg*



aku bertokoh bukak nursery kan?sape2 nak anto anak kat aku,dipersilakan.tp kalo aku bukak nursery,aku bukak petang jek.sbb pagi aku nk tido lama! oh apakah??gilo.


dua budak comel mengelilingi seorg akak jelita!
*yer.yer.dipersilakan muntah.dulik hape aku!*

dah siap hidang2 sume.tunggu time azan jela.so aku lepak landing2 atas sofa berkepit gan kekasih aku si cik patin.besh jek kalo dapat bwk tido budak neh.hug kuat2.pastu bangun pagi tgk2 dh leper kena penyek gan aku.eeeeeee.x jadik!


the makanans yg sedap.tu lam plastik kaler hijo tu kuih kegemaran aku.kuih cara bergula.lauk2 ada ketam masak sambal,sup sayur,bendi goreng,murtabak,air soya cincau gan air tebu.sedappppp belaka!cepat la azann. *muke simpati*


pastu dh azan..sesi makan2.x payah citer banyak ek.sbb suap,kunyah,telan berkali2.


si patin pon smangat makan.campor sume bawang murtabak tu lam nasik dia sampai tuko kaler pink.ishk3.sedap ke camtuh cik patin oi.
dah makan2..layan kartun jap pastu aku teros la pulang.sbb nk mandi gan rehat2 plak.kak fida gan KRZ pon mesti la nk berehat jugak kan.pejadah nk melayan aku merapu sampai lewat malam kan.
neway akak tercayang,mekasih for the dinner yg super duper sedap tuh.oppp.oppp.citer x abih lagik.

mekasih juak sebab menapaukan adindamu makanan yg sedap2 tu buat sahur.tau2 je diriku ini sangat pemalas nak bangun sahur apatah lagik nk masak untuk sahur!sila lempang saya laju2.dasar pemalas!
ok.aku malas nk taip dah.jiwa tgh terkejut2 lagi layan Kekasihku Seru ni.ilang tercampak sume idea aku!huhhh!salahkan tv please!