Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 14, 2008

Dua Minah Mereng

mak aku ada 3 org anak perempuan.
semuanya cun giler mereng2 blaka.
mak aku sendiri x tau anak dia terkenan sape..
nak kata kurang zat masa ngandungkan mereka,mak aku suka plak minom susu.


kalo x percaya,sila lihat bukti di bawah.



berbaju belang adalah anak perempuan mak aku yg paling tua sulong.agak kegilaam di kepalanya terutama kalo berhadapan dengan camera.sgt gedik.yg sorg lg tu anak perempuannya yg paling spastic muda.sama2 gedik gan akaknya jugekk.mak cuma geleng kepala tgk anaknya berdua ekor ni berdekah2 depan laptop cam org gilo.ohh..anakku.. *katanya sambil airmata berjuraian di pipi..*




oh..ini pose terkejut dengan pose bajet seksi padahal sgt seksa mata org menatapnya.boleh membahayakan kesihatan mata sehingga menyebabkan penyakit KATARAK


pose jenis ini.x dapat dikenalpasti



pose gigilan kerana dipanah cinta *wahh..giler jiwang nama.lempang diri sendiri lelaju*



ini bertujuan untuk mencukupkan korum geng mereng.sengaja memaksa kucing berposing tanpa rela.ugutan berkesan terhadap kucing:
"kalo ko x posing,aku x kasik ko makan sardine!"
oh apakah..kucing saya makan friskies..x layan ikan sardine.
so mission x berjaya!
gambo sebenar anak bongsu mak aku.sampai skang aku terbayang2 idongnya yg sebesar kapal selam itu..eishkk..adik aku ke nih???cam tanak ngaku jer!sila jalan jejauh dari aku!
*apa aku merapu ni setannnnnnn...entry tanpa idea.sila abaikan sambil menekan button CLOSE di atas*