Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 3, 2008

Mish u my baby..sobs

belek2 gambo yg melambak lam PC aku..
terjumpe lak pic ni..aduuu..indunya kt insan2 ini.huhu.
lets flashback!

ni kekawan aku zaman aku addicted gan myspace dlu.
except Miem la..dia tu dlu hosmate aku.
kira g mana pon gan dia..g gath ke..tgk scandal men hoki ke..
g tgk wyg ke..mmg aku angkut dia la..
ceria budaknya.gilo pon ye!hak3..MISH U LA..


ceyy..saje wat effect cam gambo berabad dolu.hik3.ni kitorg gath geng2 myspace.left to rite : miem,aku,anies and adiknya maria. anies gan adik dia sanggup ok turun dr penang jumpe aku.aku ingat lagi..masa ni buffday aku..tahun x ingat.2 tahun lepas kot!wuwu.mish dat moments la weh..meh la dtg lagik!!gambo dak2 myspace laki aku x sudi tepek yer..entry ni khas utk ladies jek.dah kata MISH U kan..kang ada lak aku disekeh laju2 dek biebo.ngeh3.
ni lak pitcha2 kenangan aku gan Miem..zaman aku kaki2 mayap dulu la.skang dh insap yer..cewah3.kaberline di situ!ahaks!


ni nk g Family Day company aku..pon aku angkut dia.
see,dh cam family la kan kita miem kan!

ni kt umah sewa dlu2..


mandi manda kt ulu yam..besh jerk kalo bln poser ni brendam eks? ;p


kitorg gan besfren aku : Amir Yopo2..kui3.
amir pon dh lupe daratan skang ek ko!belasah kang..!


tgk midnite kt KLCC..cite pe ek.x salah aku citer CINTA endon tuh.
tu pon sbb amir yg beriya nk tgk..kalo aku,x kose! hik3


ni kt shah alam masa tgk muzium antu tu ha..
seram ke x???haremmmmm..x pon!


ni masa kt stadium bukit jalil tgk dot3 men hoki..haha
opss..masa ni 1st time aku jmpe biebo..slalu tu bls2 YM jek.
sambil menyelam minom air..terer aku kan??haha..tu dulu la ye!
zaman noty2..skang dh tobat..ngeh3.

ni masa kt NZ tu jugak..
Miem, i mish u laaaa..susah btol nk hangout sama skang kan!
pdhal kamu kt s.a jgkk!
Mish dat moments..Good old days to be remembered!

*bulan2 poser ni emosi lebih ar..kurang zat makanan katakan!ahaks! *