Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 24, 2008

Tensi!Tensi!

aku Tensi!Tensi!Tensi!

tahun ni supplier kuih raya aku sgt x efficient!!
arghhhh!!

janji paling lewat isnin,
ni dah ari rabu!pejadah kuih x dapat lagik!!

customer dah memekakkkk mtk kuih!
huhh!jatoh reputasi aku sbg bisneswoman disegani!

ni lah org melayu..janji punya la baikkkkk..
aku dh bayor deposit sume,teros ko buat2 lembab yerk!
kalo kilang ko xleh produce dgn jayanya,
it's none of my business!!
ko kena puaskan ati aku walo camne pon!
sbb aku customer ko yg setia!!huhhhh!

aku kasik ko market baikk,
tolong la kasik aku baikk jugakk.

ni ko kasik taikkkkkkkkk!!!
why?why?why?
tahun lepas ok jerk servis ko!

nak bisnes buat la cara nak bisnes..
ni aku tepon ko x angkat..ko off fon..
msg tak reply..apa motip ko sengal??

at least ko angkat la explain kat aku..
nak dtg petang ke..kuih x cukup lagi ke..
bkn aku x leh kompromi!budus!

ni kalo ko senyap jerk,apa aku nk cakap gan customer aku.
kang aku bg alasan lori kuih terbalik kat highway kang macam la diorg nak percaya!

sengal!sengal!mengong!

ok..aku dah puas maki.
sakit ati okkkk!

babik ah!


*aku dah bengang tahap hentak2 meja ni.
so kpd customer aku,sila jgn memekak tepi telinga aku.
kang aku lempang laju2 kang..sila bersabor! ;p*