Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 8, 2008

Blek Kampung - Part 1

hoho.lama aku x ngapdet cam pelik2 je jari comel aku nk ketok2 keyboard neh.cewahh!huhu.ok.meh aku citer sket pasal journey aku blek kontan tuh.

malam jumaat tu pas pikap shidah..kitorg cecepat gerak la.pasal masa tu jam dah dekat kol 12 mlm.aku kalo ada org teman ni kira berdouble2 la aku punye konpiden tu.kalo sesorg,harus la aku gerak awal2 skit.maklumla,walopon antu setan kene ikat bulan pose nie,'org antu' still bebas okk.agak takot.haha



dan-dan je lam kete si shidah kasik adiah besday kat aku.wuwuwu.thank u so much lalink!




pastu bawak la kete redah ujan lebat nk mampos tu.aku cam weng2 je gantok sbb blek2 keje teros berkejor lek kontan.tp tahan jela bijik mata.bwk2 borak gan shidah.aku x kasik dia tido..takot gan aku2 skalik tetido.so mcm2 gosip la kuor kan nyah?hahaha.siap luahan2 perasaan bagai..beselah..girl's talk! ;p



sbb ujan lebat gan kabus tebal gile..lambat la sampai.mata cam perit2 je dok fokus kt jalan.lam 2 jam kot baru sampai hentian temerloh.aku ingat ramai la org blek kampung minggu ni.rupenya tak ramai pon.so jalan sangat lengang.legaaaa x balik sorg2.kot x, menggelabah!


yeah!let's refill tenaga!mata dh melepet jerk!


nak order air pon bapak la lama.kedai banyak dh tutup.maklumla dh dkt kol 2 pagi masa ni.aku order nescafe tarik.yerla.dh kata tak bg gantok kan.harus la amik kafein!ceyy.ye ke x teori aku neh!haha


sempat2 aku order makan skalik.nasik lemak gan telor mata.leh tahan la.idok le marbeles mana.dh tokey nasik lemak pon cam gantok2 je nk meniaga kan!hiks.


muka pura2 ceria.hahaha.bengkak mata ko nyah.yerla..dh melepasi waktu ko tido plak kan time nie.kui3.bwk2 belajo tido lambat lenkali! ;p


muke gile selebet!nyampah aku tgk!hahaha


kucing yg kecomelannya ngalahkan aku.ahaks



ada la satu bas rombongan dr mana tah turun minom skalik.


tp nk makan gan minom x banyak choice la sebab kedai dah banyak tutup.apadaaa..bukak la doplohpat jam!kene lak ujung2 minggu gini kan..kompem ramai org..x pepasal mereka kelaparan. *statement rujuk diri sendirik! ;p*

dah minom2 stgh jam,singgah shell kat seblah hentian tu.shidah nk beli kudapan.yerla.bwk2 ilang boring tgh jalan kan..dh kata kitorg ni kuat makan!hahaha.tetiba ko terjebak skali shidah!


muke gumbira dapat jajan.. ;p


sbb aku batok kronik spjg perjalanan tu,shidah belikan aku strepsils.tp aku mmg dh bawak bekal fisherman friend dh.tp still batok aku melengking2 gak.sakit tekak tau.wuwu.so keje shidah la tolong ulur sebijik2 kat aku..baik ko.leh jadik co-pilot terbaik!haha

pastu redah la ujan lebat gan kabus tebal x hengat tuh.dah la highway tu banyak lane dia tutup.asik la keje ko dok repair tak sudah2 jalan tu.jgn time raya sok ko tutup camtu jugak sudah.mmg mau la jem sesak x hengat nanti!
akhirnya kitorg sampai gak kt umah aku dengan slamatnya.tp x tido la.dok layan borak gan mak bawak ke sahur.kol 6 camtuh la baru aku masok tidoq.pastu jgn tanya la kol bape lak aku bangun!kuang3... ;p