Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 25, 2008

Dapat Kad Raya

aku dapat kad raya!
yeayy!yeayy!

rasanya tahun makin tahun,
makin kurang kad raya aku..pesal ek?
yerla..org dok pakat anto e-card jerk.
kata zaman IT kan..

klik je teros kuor kad siap lagu2 gan animated bagai.
ermm..aku sgt2 pemalas nganto kad raya kat org.
kdg2 smangat beli kad byk2..
tp setem takdak!aiyokk..
pastu dah siap2 tulih,tepek setem..
alamat plak ilang!melecehhh!

so aku amik keputusan..x payah anto teros!

dlu asal balik kuantan je,
mak aku kasik kad raya byk2 yg member aku pos.
sgt baik ati diorg kan..ingat kat aku.
aku je x ingat kt diorg..durhaka punye membe.lempang aku!

tp kan..sbb aku x penah balas,
udahnya teros takdak org kasik aku dah.
nampak sgt aku ni jenis lupe member ek!
*kalo iyer,sila lempang jiran ko.
aku tatapp tanak dipersalahkan! ;p*


aku bkn lupe member la...
slalu je aku ingat even member zaman tadika.
cuma tula..byk benda lam otak aku nih..
tp takpe..aku syg je korang..
even korang x sayang aku..haihhh..


apa aku membebel kat atas tuh?cam mengong jek.meh nak eksen kad aku dapat..taraaaaa!simple jek.tp ok lah dari nan ado..oh sukerrrr..tahun ni aku dapat kad raya.ni nak kene wat kenduri doa selamat ke nih??