Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 3, 2008

Pulang Ke Pangkal Jalan

Weekend ini..saya akan pulang ke pangkal jalan..

aku nk lek kuantan..sambut poser bawah tiak mak gan abah!
lama giler aku x lek sana..bkn Lupe Daratan yer..
tp sbb mak abah aku asik turun lepak umah aku kt sini.

so aku plan aku nk gerak lek malam jumaat..
kira balik2 keje,mandi2 bagai then teros gerak la.
bkn jauh pon kuantan..3-4 jam sampai sudah..
aku tanak gerak siang sbb takot panas..
kang tergoda tekak i..hihi

lgpon lek siang kompem kene lek sabtu..
ahad dh nk lek sini..mana puas okkk!

shidah,
ko jgn kensel2 plan yer..cik abg ko kasik ko lek gan aku!


sape2 nk tumpang aku..meh la...
tp hulur2 duit minyak gan tol ek.udah aku drebar kan!
takde yg FREE lam donia ini!ahaks.

sape2 nk jumpe mak aku nk jd menantu,
sila la join skalik..time ni je mak aku bukak kaunter nk register!hak3


nanti aku update ek journey aku nanti..
uishk..lambatnya ari jemaat!x sesaba! ;p