Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 17, 2008

Berbuka secara solo @ mekdi

smlm aku bengang
sakit ati giler babik.
rasa nak mencarut tp pose.
so lupekan.

sbb aku bengang gan tren.
delay.bile dah sampai penoh sesak
dr kol 5 sampai 6-30 aku tunggu.
dah la aku sorg2.kak aida takde g buke gan supplier.

last2 fedup.

aku naik atas smula cari port buke.
drp aku bersikap kejam dgn menyepak kepala tren tu,
baik aku g mkn rilek2 kat sini.
decided g mcD sbb still lengang.



nk ilang boring dan panas lam badan.aku sempat la beli magazine.lagipon nk buke lambat lagik.takkan aku nk abihkan masa kt mcD tu dgn membantu staff membuat mc Chicken ataupon menggoreng fries kan.pejadah.yer.aku beli Remaja.sbb aku rasa majalah ni sesuai gan aku.aku kan REMAJA!


time ni byk gak la tempat kosong lg.tp dah ramai org melayu kita book2 meja.aku duk sorg2 kt meja 2 seat.dkt tepi sinki.eh-eh.perlu ke bgtau ni ek.


dalam kol 6.50 aku dh start Q.mampos la panjang berator.sume muke kelaparan jek.huhu.tetiba lak aku makan mekdi arini.padahal ajat ati nk g bazar.ni tren mengong punye pasal la ni.cilako!ops.termaki plak dah.abaikan.huhu



aku makan set large ayam spicy.urmm..wallah!sedap.tp kan aku dh bape ari x jumpe nasik.asik makan laksa la..mee la..cian jek.cam perot aku ni dah majok dah x dapat nasik.


meh aku nak ngumpat skit.seblah table aku kan ada satu kapel la.muda lagik.mcm budak U gitu la kan.awek dia pakai tudung nampak cam nerd jek.pastu org dh ramai masok nk berbuke.table x cukup la kan.pastu bole budak 2 ekor ni letak beg iorg atas kosi.dahla duduk meja 4 kosi.padahal korg berdua jek.leh je dia tgk je org makan berdiri tepi table dia.x reti2 ke nak angkat beg kasik org kosi?beg kau tu berbontot ke?ishk3.sengal kan.


see.nampak x.sian diorg kene makan berdiri tau.ni org nigel la.x kisah la even dia foreigner ke org itam ke.tp diorg ni islam tau.cam kesian gile aku tgk.dah la makan tu sambil muke2 smangat.yerla.katanya berpose satu ari kan.mst la lapa.tp kapel 2 ekor tu wat x reti jek.mentang2 la diorg ni kulit itam.huhh.

aku bab2 makan ni kan mmg sensitip la.cepat je kesian.cam kes bangla ramai dok bawah jambatan tu kan.sampai nanges sedih2 aku tgk.kesian kan.makan nasik putih sbungkus share2 buat buke.huhu.even aku ni kdg2 berlagak jahat dgn mulot cam lahanat maki2.tp ati aku lembut tau.auwwwwwww~!


ayat penutup aku...aku nyampah tgk kapel tu!!mengong jek.wat malu org melayu!
erkk.aku sgt bengong kan.ayat penutup failed lagik!