Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 11, 2008

Buke di opish - Day Two

oh..apala nasib..arini buke kt opis lagi.huhh!
tp bebenornya aku suke jerk..hahaha~!x tetap matlamat pya org!
yerla..x perlu aku bersesak2 nk carik port buke kan..
kat sini aman damai lam ekon..siap makan leh claim lagik.
mkn kat luor ado?ado?x ado yo..
*joget2 gumbira..lalala~!*


so arini order mekdi..erghh..muakkkkk!
tp nk wat camno..ikot sore majoriti la..
dah katanya kita di negara demokrasi kan. *tetiba eklan!*
tp xpe2...aku teringin nk mkn shaker fries!
dah lamo x makan..sedapppppppp~!

okey,mekdi!setujuuuuuuuu~!



muke sengal gara2 gigih menahan perot yg sedang beracapella-dut.siyes agak LAP*R sebab aku x sahor okk.malam tu minom susu segelas jer..pastu pepagi time sahur aku x mampu bangun.mata melekat..nape tah.. pelik! *logik x alasan?muhahahaha~!*



arini x ramai sgt dak dept aku stayback..so cam x meriah la..ada bape kerat jer manusia yg x reti2 blek.cam x dak umah.dok kt reban ke hape..ahaks.keji aku.tp aku ada reason yer..sebab aku bz!cewah3.tanak kalah tuh.nk bg best2 je kt diri sendirik..sukatik! ;p



pastu lam kol 7 makanan pon sampey..hoyeayyy!sgt suke!suke!
*joget2 sambil korek pusat..opps.batal poser lak kang!
takleh2..--> tuko sopan mode*



humang aihh..byk makanan.rezeki jangan tolak2..rembat cepat!
kang ada gak yg buke mkn plestik je kang.sila jadik tamak skang..

ni makanan aku gan kak aida..i had big n tasty burger+ice lemon tea(large!!)+shaker fries+apple pie..the rest,kak aida punyer..oh lazatnyaaaaa...



pada sesapa yg x penah makan shaker fries * rasanya sume pnh mkn kot.so ayat ni kutujukan kt kambing la ek!* ni la cara2 nk buat shaker fries.sila bg perhatian yer.kang x paham x kose aku nk explain lagik..! ;p

sumbat fries tu lam shaker bag..dia provide skali yer bag tu.jgn lak ko rajin2 pi carik celah2 lemari dapo mak ko.ianya adalah paper bag sajork.so sila sumbat kentang lam tuh.then amik menda alah serbuk dia kasik ni.sila isi ikot kuantiti yg korg suke.kalo nk cepat botak,sila boh 1 packet teros.MSG byk gile okkk!tp...sedapp..why ah??
*sambil garu2 kpala yg hampir sampai botak..erkhh!!*



then..shake it babeh!shake la dgn penoh smgt waja supaya sume bahan tu bergaul dgn mesra dan saling memahami antara satu sama lain.bile dh serasi,baru la layan nk jadikkan mangsa tekak buas ko tuh.weeee!

contoh manusia yg berjaya dalam kerjaya mengeshake kentang goreng dgn kelajuan ngalahkan kuasa angin lintang 12km/jam.nampak..muke layan tuuu.sedap la tu maknanya resepi aku neh!selamat mencuba!! ;p

oh..saje je aku nk tayang gambo aku mkn bebesor.ni kira salah satu pendengkian latihan utk menguatkan daya tahan korg melihat makanan di siang ari.mukekek.takkan x imune lagi kot.dh sminggu lebey poser okk!

time ni dah berbuka yer.sila jgn pitnah aku monteng poser.aku seligi kpala lutut ko kang.o yes,ni teknik makan melalui celah lobang idong..tujuannnya utk menghindarkan rasa muak di tekak.sila cuba juga tips ini yer!



ni x muat celah lobang idong.so bukak mulot leluas.kalo leh bukak mulot seluas pintu kete adalah sgt bagus yer kwn2..skalik ngap dh selamat sampai perot ko.bebila masa je leh dilawaskan.tp sbb mulot i cumel kan..jenuh la nk ngabihnya..pinjam mulot ko jap mak pah!



oh..ni contohnya ya..dh berjaya sumbat seketul burger dan sepacket fries lam mulot.dasat..dasat. *hahaha.ampunnn kak!* ;p



perasan x..kdg2 mcm2 cara org mkn burger kan.ada yg leh telan gan 3 kali ngap je *slalu ni spesis lapa sgt la kan* ..ada lak yg makan selapis2 *teknik kontrol ayu dpn bf/gf??*..kalo aku,mmg x reti la makan selapis2.sbb cam rasa lain la kan.mkn roti,sos gan daging tersadai dlu,pastu bru makan daging,sayur2 sume la..ishk.besh ke??
kesimpulannya, aku sgt kenyang arini..alhamdulillah...
*sambil usap2 perot boroi..dangg!*
aku gerak dr opis td kol 8 malam..letih lesu ar badan..malam ni x tau sahur pe.still kenyang nk pengsan lagi.mkn apple pie jer la kot..td x mampu aku nk makan skali..kenyang minom je kot. *buat2 lupe burger seketol besor dh landing lam perot.hahaha*