Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 24, 2008

Citer Makan-Part 2

Kisah Ari Selasa

gigih lagik aku sambong citer..
adoooyaiii...lenguh jari2 cantek i yer.

ok citer pasal makan lagik.
lately alhamdulillah murah rezeki aku yer.
asik la ada upacara makan2 free..i like!

memula plan gan kak aida nk buke kt kl sentral jek.
tetiba dah ptg dia call aku,
cakap adik angkat dia nak banje kitorg kt Victoria Station
aku cam segan la kan..mana aku kenal keturunan angkat dia.
yg kandung pon aku x kenal..uishkk.

even aku ni buruk pangai,
sipat segan silu tu still ado yer..
penuh ciri2 wanita timur aku ni..
bertuah la sape dapat..opp.opp.terpesong!
balik ke pangkal jalan please!

dah dipujuk2 dek kak aida *pujuk katanya T_T *
aku pon ok jerla..x baik tolak rezeki!
dia soh aku reserve table.so smangat2 la aku call.
reserve under nama aku,tp bayo sama skali tidak yer!

ni baru sampai..pegi yg dekat area opis aku tu jerk.dekat2 Sri Ayuthia pojaan atiku itu.makan kat Ayuthia pon layan hape.tp org dh nak banje sini..layankan sajork.janji FREE *sambil sengih lebar cam kerang busok*


sampai2 teros la order.kak aida yg rambang mata x tau nk pow mamat tu apa.kita makan yg paling mahal kak.ketok jgn x ketok.oh kejinya sipat ini manusia!


the menu..dr kulitnya..


dalamnya ada ini..aik???aku berkali2 tgk blek cover dia kan.mana tau kot2 kat depan tulih BIOLOGI.sbb ada gambo part2 body lembu.mula la aku nk refresh blek sgala ilmu biologi ni ha.tp bagosla dia lukih gitu.sng ko nak order part mana feveret ko.nak kaki lembu ke,tumit ke,ekor ke and so on la.


amik order.staff dia pon foreigner gaks.pesal ek.pelik.pelik.tp yg ni muke ada iras2 shah rukh khan siot.tu pon kalo ko pandang dia slps ko terkena silau2 matahari terik la.kalo tgk gan kadar penglihatan normal,adala rupe bangla keje pam tuh ha.erkk!dosa!


ni la adik angkat kak aida.engineer scomi gak.umor baru 28 tp keje bapak la gempak weh.dia ni dh pusing satu donia.sampai negara kecik2 yg kita x penah tau ujud lam peta.contohnya negara CHAD.penah dgr?penah?yg aku kenal,chad lam citer kekasihku seru tu jerk..dia suke travel.yerla,keje gan company minyak mmg merata la ko berjalan.syok!tp kan,yg kejinya aku x tau nama mamat ni hape.main borak sajork.x kenang budi kan!lariksss!


aku yg berpura2 muke sabor nak tunggu waktu berbuka.padahal..nampak kasut pon cam selera je nak ngap.gilo.itu penipuan tegar tuh.


meh tgk skit keadaan Victoria Station neh..lawo kan.besor giler tempat dia.ciri2 kampong ke hape ek.tp jual sume western.mix la kot.pape la haihh...


bosan lagik.so amik gambo ala2 gadis kalender yg ala2 tepek kat kedai runcit tu.siap celah bunga bagai.konon2 berseni kecantikan asli la kan..puiiii~!


gambo takdak motip.saje je aku snap.buhsan..sbb takleh masokkan apa2 lam mulot aku.


sesi berkenalan dgn makanan..i love diz part!yeahh!
ni koleksi air dia kasik ko.giler byk okk.padahal aku order watermelon jerk.dia siap kasik warm water gan air sirap.nampak sgt ke muke aku ni ketandusan mineral lam badan ek?


oyster masak pe tah..order half dozen.sumpah aku x penah makan ni.so diorg paksa aku soh try.aku try la..amik satu share gan kak aida.mula2 aku makan sedap sbb atas dia tu cam Lasagna nyer topping.skali tercucuk dalam2..nampak kuor2 lendir putih!!ayarkkk!teros aku kasik kak aida.diorg bantai gelok kat aku.hampeh.sungguh Fear Factor okk.benda ni mengingatkan aku citer mr.bean yg dia mkn berlendir2 tu.tp tu yg mentah.x kesah la,aku gelikkk!tekak aku x reti masok benda2 eksotik nih!


salad dan roti butter yg super sedapp!buh thousand island melimpah2.


aku nyer portion.aku amik Battered Prawn with Chicken Fillet.nama dia panjang lagik.tp aku dh lupe.sedap yg hamattt...aku makan tanpa meninggalkan jejak2 ok.


kak aida makan Lamb apa tah nama dia.kambing??aku x reti jugak makan kambing.mengade2 ek tekak aku.musti encik kambing kecik ati..sori eh.aku x niat nak hina kau. *tetiba jadik gilo berborak gan kambing*


ni mamat tu nyer makanan..apa pon aku tak tau dia makan apa.maleh aku nak tanya.masa aku snap2 gambo makanan kan,leh lak dia tanya aku ni keje gan Chef Wan ke?asik amik gambo makanan jek.aku bengang teros amik pisau steak dan cocok mata dia! *drama kena lebih yer kawan2!*

dah makan2 sume..dia anto kitorg ke KL Sentral..alhamdulillah.kenyang perot,mata lalok la.tp kisah makan free tak verhenti di sini saje..ada lagiiiiiii...suke!suke!
nanti aku citer ek..sila bersabo.jari aku sakit!!