Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 13, 2008

Aku Di Upin 13

holla..aku ngapdet kat upin neh..keicar ada miting.
waduh2 sangat capek deh jadik bibik lagi di sini.
kali ni duk jadik baby sitter to kekasihku si rafiki.suke!
*yer.aku dh belajar camne jadik tokoh ibu mithali.dipersilakan nganto rombongan minang ke umah aku*


td aku buke kat ali 7.x sedap!!
plan nk buke kat upin tp apakan daya penuh lak meja.
tidak la mampu aku nk makan secara bersila di lantai kedai ni.
nak tanak makan mamak sajork. pe kelas!
*tetiba unsur berlagak menguasai diri*




aku dan kak fida.besela,kaum ibu kene dok table lain.
apasal ek?ooo.rahsia lelaki.mana leh ko tau..
xpe kak,kita citer rahsia pompuan plak
*seperti resepi di bulan ramadhan,teknik memasak dan mengemop lantai yg betol*

ok,tipu.


dah la..malas nk taip.pebenda nk citer pon aku tatau.
till then. cios babeh!