Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 19, 2008

T-shirt for Yayasan Scomi

td aku turun level 5.
pegi amik baju utk sok punye charity.
aku baru plan nak pakai vogue2 skit
*adess..vogue kah aku??takde maknaaa*


ni baju yayasan scomi.kaler hijo striking siot.ni bole mengantoikan diri sendiri dengan mudah kalo tetiba aku soping utk diri sendirik!huhh.aku amik size S kerana aku sgt perasan bahawa diri aku kurus seperti 10 tahun dulu.

mr.bard yg kejenya mengagih2kan baju.mula dia soh aku pakai size M.apakahh??tu ayat ko nak kata aku gemok ke apa tuh?choi!acik slim!acik slim!terapkan dalam minda anda ayat ini ok!


muka2 volunteer yg akan join esok.aku dengar bard cakap td,mmg ramai yg join kali ni.bagusla.lagipon budak2 tu 70 org.kalo stakat 2-3 kerat je dtg,mana leh jalan.tak terdaya nk kawalnya..sib baik aku ni garang.mmg aku suh diorg berkawad jela kt JJ tuh.

"semua dok dalam barisann!! "

sume rebut2 saiz baju dan sume jugak perasan kurus!org kasik M nak S,kasik L nak M!jangan banyak bunyik bole? *pura2 x terlibat!lalalala~!*

terlanjur aku dh turun level 5 ni,aku tunjuk la skit suasana opis aku kat level ni.bkn niat nk menunjuk2..sekadar nk eksen sajork! ;p
ni tempat guest lepak2 la.kalo ko dtg jumpe aku kat opis,aku bwk ko lepak2 sini ek.ada rasa cam kat opis GOOGLE x?berangan2 jela cam ado ye.

leh layan tv skalik.aku kalo time keje mmg berhajat la nk lepak sini 8 jam.agak2 bos marah x bos?sila jawab gan ikhlas ye bos...

tempat minom kopi.situ ada kopi machine.nti ko lepak2 la sambil berangan ko tgh lepak kt bar sambil minom wiski.eehh..haram!haram!lempang kang!


ni cara bos nk memotivasikan staff.dia tepek banyok2 ayat2 kasik ko yg suke mengulor tu sentap kaw2.aku??aku x rasa pape pon.maybe sbb aku bkn la pengulor yg tegar. aku cuma pengulor separuh masa...jujur kan aku?
ok lah.
nanti aku ngapdet lagik.
nak pi jejalan kat bawah gan kak N sat.
ini bkn sejenis penguloran yer.sbb skang time rehat!
sape rasa diri dia lelaki,bwk2 reti heret kaki tu g mesjid!!
huhhhhh..