Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 8, 2008

Blek kampong - Part 2

haaa..yg seronok pasal balik kampung,musti la dapat makan yg sedap2.hahaha.so aritu abah dok tanya aku nk makan apa.mula lam pale aku mereka mcm2.sgala benda aku nk makan rasanya.mmg giler tamak la!hahaha.yerla,bkn slalu dapat makan mak aku masak..
*bkn selalu katanya..haha.padahal berbulan mak aku dok sini aitu.puas mencekik*


dah undi2 menu..akhirnya sebulat suara la setuju nak masak tu.kene gak la tanya tekak adik aku sorg tuh.kang katanya aku gile kuasa lak kang..muhahaha~!


pastu g la soping bahan2 kat supermarket area taman umah aku.uiii..x sangka.skang dh byk giler supermarket kt situ.nampak nau aku jejarang blek kampong.akukah tanggang??haha.tetiba!



mak dok sebok2 pilih ayam...adik tukang sebok pasal mamat jual ayam tu ensem!mukekekek!saje je pitnah ko dikk...pasai kya tau adik dok godek blog kya skang!hak3


adik si tukang tolak troli.ni pekehel posing celah bawang neh..ooo.motip ketiak sama bau gan bawang kot!miahahahaha~!bluek!


dah bersilat gayung kt dapo..ni lah hasilnya..taraaaaa!!!
mi kari yg superb marbeles.hohoho.suke!suke!
aku soh mak buat kuah pekat2.sedap gilo ok!cam nk pitam! ;p
pastu mak dok soh aku tumpukan perhatian tgk dia masak.katanya sok2 kalo mak mentua soh aku masak mi kari,xde la aku blur2..oh sedey!ahaks.




makan sampai x hengat kenyang la aitu..maceh mak!muackksss!kan dh naik berat aku 12.6 kilo neh!adudududu.. ;p