Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 9, 2008

Yayasan Scomi Jumble Sale 2008

hari ni ada Jumble Sale kat opis aku..
besela..ektibiti tahunan Yayasan Scomi buat for charity.
so aku support la kan..kata aku ni smgt gan benda2 berunsur ngulor nie.haha

dulu aku rajin gak la follow yayasan ni g wat kebajikan..
tambahla pahala kalo dah sador diri tu byk dosa kan.. ;p
aku penah g sampai kedah sana bwk ank2 yatim soping raya..
pastu g men ice skating kt pyramid..mmg besh la layan budak2 tuh..
lak tu diorg ske gan aku kan..siap panggil 'akak cantik' lagi!
wawawa..sila la jeles ek!alaaa..bg la aku can nk pasan jap!dish!

ok..meh sambung pasal jumble sale neh..
aku x ingat kol bpe.rasanya kol 11 kot perasmian dia ni.
ala..simple2 je.idok la grand2 siap potong riben ke hape.wasatiah sajork. wasatiah tau apa mkna?tatau sila bukak buku pendidikan islam tingkatan 3! ;p
*aku pon lupe topik tingkatan bpe..tunjal kpala sendiri!hahaha*



sesi alu-aluan kat tetamu kehormat.aku tatau sape tan sri tu..tp jwtn dia Presiden Yayasan Scomi.cuma dia x keje gan kompeni aku la..kot!sbb aku x knl sgt bos2 sini.ramai gilo!hahaha.molek la gamaknya gitu..


encik presiden nk bukak pintu tanda perasmian!
cepat pakcik!kitorg x saba nk terjah dalam neh!haha
*erkh..slambe aku mempakcikkan beliau..gagagga~!*


dah rasmi je..sume kocoh2 nk masok dalam..haha.pompuan lak tu.nampak nau kaum2 aku ni shopholic kan..termasok la aku.hehehe.ehh..suke ar!duit sendirik okk!


kuih raya aku pon ado skali promote yer..harus la amik kesempatan.dh tentu2 staff PTPTN gan Shell dtg skali soping nti.time ni la nk kaut untung!hehe.beskut mama biebo pon aku letakkan skali.untung sama2 la kan.. ;p



beskut raya org lain jual pon ada..melambak2.


kerepek pon berlonggok2..aduu.dugaaaannn..dah la lapo!ops! ;p



haaa..kat dalam lak..sume tgh dok belek2.time ni mmg jual murah2 la.slalunya jumble sale ni jual brg2 lusuh la..cam ala2 bundle.tp BRANDED gile okk.sbb ni staff2 scomi yg derma.dh siap2 anto dry cleaning dlu.ko kalo nk tau yg keje level2 atas kt sini mmg bapak kaya yer.skali diorg campak brg diorg kt sini mmg terbeliak la mata ko.gan golf set la..beg2 LV la..bju summerset bay la..uishk..mmg sume original okk!last year aku smpt sambar t-shirt victoria secret limited edition.hahaha.pastu tercicir kt opis!erghh!


tudung2 bawal..talapia..cencaru sume ada la..hehe
yg ni 1st hand la..bkn terpakai yo.

aksesori pon ado...x minat manik2 bagai neh



ni belah2 bahagian jual brg hiasan umah..cantek2 yer.hiasan umah dato2 tan sri katakan.


baju2 branded..laki punye.tp campo2.ada yg mcm dr jaman tok kadok dlu nyer design.hahaha.bg abah aku pon konpem abah reject! ;p



set cawan mewah giler ni rega dia RM80 jer.uishkk.sgt x sesuai kalo buh kt umah bujang aku.hahaha.mau aku simpan je lam lemari wat hiasan.

lampu2 gan barang hiasan.siap ada jual DVD player lagik td.2 bijik lak tu.
x dan aku nk beli..sampai2 dh lesap..chaistt!

aku x beli pape pon tahun ni..sbb cam x ada benda lak yg menarik ati aku..kecuali koleksi DVD citer bersiri si kembar Mary Kate-Ashley tuh..tp sampai ke sudah aku lupe beli.
sbb arini mood aku cam lalok skit sbb aku kene gastrik terok..ohh..harus ke x poser sok ni???lariksss!gagagaga~!