Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 17, 2008

Makan Thai lagik-Citer malas2

malam td x ngapdet lagik..
sbb malas dan mood cam bladi-heyl.
aku layan tv sampai kol 12 pastu tido.

so aku ngapdet kat opis skang tanpa rasa bersalah.
dulik ah!lagipon x bz sgt..
*pretend cam x bz.padahal ada jek keje.huhh.*

bior ler..aku tgh bermoodkan swing swang.
kene carik hiburan skit utk jiwa kaco neh..
*asik la berjiwa kaco.gilo*

ok la..nk cite pasal citer basi jerk.
smlm aku buke kat thai stall tu lagik.
dah 3 ari berturut2 gan kak aida.
kaya la org siam tuh kan..tahniah.tahniah.


sbb takdak pilihan lain kt sana.
lagipon aku dh jumpe makanan sedap situ.
kari laksa dia superb!

pastu amik side order skalik.
ayam dundun namanya.tak best la.aku ingat dia ada perap gan madu skalik.rupenya takde.so rasa dia cam rempah2 gitu jer.x suit gan tekak aku.ni harga dia RM5. *pulangkan duit aku!ceh!x sedappp*


amik gambo kak aida.time ni kitorg sampai bapak awal.kol 5.30 dah siap2 dok kat meja tu.gile semangat.sbb nk chop table 4 kosi.kang kwn2 aku yg lain sampai x la penin2 carik tpt duduk.so masa 2 jam tu di penuhi gan sesi meluahkan perasaan.mcm2 cite la kuor kan kak kan?


last..harus la ada muke selenga aku yg sengaja aku tepek bebesor supaya anak tekak ko bergetar lalu loya dan termuntah.pedulik hape aku!vaaah vaaah!
dah la.ekceli aku xdak mood nk menaip stori2.
cuma tanak cite2 ni pending sajork lam draft aku.
dgn ati separa ikhlas je aku citer neh. *bengong kan?*
k la..aku nk jejalan sat.kusut dok kat table aku neh.
nak membawa jiwa pilu ni carik hiburan.
*bajet ada fun fair kt opis ko tuuuu!*

*saya akan pulih spt sediakala..
ini simptom2 pembawakan budak saje..larikssss!*