Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 4, 2009

2 PerKaRa BerBeza: cari BOhsiA @ tGK BoHsia

Ari Sabtu

sbb dah cuti jumaat,rasa cam pelik2 plak.
mcm bengong pon ada..sbb rasa Sabtu adalah Ahad.
padahal dlm ati berbunga2 cinta dpt cuti lama.. :P

ari ni plan nk carik tgk filem BOHSIA plak.
pasal ayam gan Amy kata citer tu cam best.
so marilah kita memajukan industri perfileman negara..
ni nk kena bawak sepanduk tanda sokongan ke takyah?
ok.jgn melebih2..tak elok.



kali ni tgk dekat2 je...JUSCO Bkt Raja.tak la ramai yg join..kami sepasang kekasih dan shidah yg dalam pantang sbb kene chicken pox.nasib baik aku gan biebo dah kena kecik2 dulu,so takla lari lintang pukang nampak dia.
.
tp cam keji la..dia selamba tgk wayang..pastu sebarkan virus tu kat sume org dlm hall tu..nasib la sape yg kena pasni.kalo anda nk tangkap penyebar virus tu,saya sanggup bekerjasama asalkan ada rewards yer.hahaha.ampun nyahhh~!

.
bengongnya,aku tak bermood nk amik gambo sana sini.
cam malas la...so aku review filem ni sikit la ek.
nk komen lebih2 kang,filem aku pon x siap2 lagik.
.
overall,citer ni hebat jugak la..aksi2 rempit pon ok..
aksi2 hot dan sensasi tu pon hebattttt..ishk3.dosa mataku.
ayat2 dalam filem ni pon sempoi dan tak skema..
aku yg x minah rempit pon bole paham yer.
.
cuma part Diana Danielle tu,cam boringggg~! <--nguap2 sikit.
sbb dia cam kaber cun ler..adoi.dah cun pon nk kaber lagi ka?
papepon,syamsul yusof kelihatan macho dan saya suke.
eh-eh..ni takleh citer lelebih kerana bimbang saya dilanggar kancil bernombor 66.



pas jalan2 kejap,teros gerak gi anta shidah dan ke Qaseh.oh yer..lelaki ini pemilik kancil bernombor pendaftaran 66.so anda akan paham maksud ayat saya di atas tadi.haha



tetiba baru teringat tak amik muke sendiri..terpaksa la posing tak siap camni.nk harapkan biebo amikkan??giler.sila bermimpi di siang ari..kalo aku nk snap sana sini pon dia dh bising2..
.
"udah2 la tu amik gambo.."
.
sangat tidak menyokong kan..kalo syamsul yusof,kompem dia bg sokongan padu.PANG!!hambik ko upah gedik2..
.
oh,aku belom citer pasal benda pertama aku buat gan biebo tu kan?hehe.later yer..later.sila speku bebukan dalam kepala ko dulu..
.