Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, May 20, 2009

sOkLaN maUt uTk PeSaKit ChicKeNpoX

Gambar tiada kaitan.tp bubuh jgk dgn harapan ceria la mata ko menatap wajahku.Pui~!!

arini cam giler payah nk bangkit tido.
sbb dah biasa tido lambat spanjang 'dikuarantin',
sudahnya kol 2pagi mata aku takmo pejam2 lagi.

damn u mata!!

tp aku x sedar bila aku terlelap..
sador2 bunyik alarm yg selalu mengaco idop aku.
tak sukerrrr..!!

tp bangkit gak la dgn smangat waja ala2 pkerja cemerlang.
pukul 6.40 aku dh gerak dari umah okeyyyy..
sila kagum sbb aku sendiri cam nk wt kenduri kesyukuran tgk perubahan tak kekal lama ini.

sampai kat opis, cam biasa la kan..
kata org pemes *sape caya dia mereng*
mmg aku dikerumuni la sekejap..
masing2 nk kira parut aku..huhu.tp nan ado.

i berpantang 44 ari yer...mana lekat parut!

tp bila jumpa kak N..moral aku terus down.
terus rasa nk kena chickenpox balik...

why?why?why??
sbb soklan pertama dia nampak aku setelah sekian lama..

"oi..pesal ko gemok cik???"


T_T

esok aku MC sbb nk gi jogging..