Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 25, 2009

daRi dUta TerUNggUL ke BuRUH KasAR

Sabtu

Aku kan duta Mr.Kaya Kopitiam (Lantik sendiri).
So harus la promote kaw2 kan..
Dgn harapan one day bos dia terbaca blog aku.
Untung2 dapat sponsor mee curry seumor idop..gitu..

Sape nak mee curry free, sila buat baik gan aku.
Untung2 aku leh share reward tu kan.
Ah yer.berangan mmg sedap.

Tengahari tu,aku gan shidah gi lunch kat sana.
Skang kan cuaca panas melampau..
Sini ada ekon, makanya sgt selesa nk menambah lemak.

Kalo mkn tgh panas kang,elok ko topup lemak,
Dah berpeluh2 plak..terbazir gitu je lemak kene bakar kan.
Eh chop!Motip nk ternak lemak??? Gilo apo ah.



Ini cik Shidah. Cik yer…diulangi.. CIK!! <-- ayat penuh makna.ada sapa mau?haha.



Dan kami dua2 order mee curry…wallah!!berasap meletup2 ko..ok meletup tu tipu la kan.


Dan wajah duta yg terpaksa di sipi-sipikan. Ni namanya duta tak rasmi..so posing ala kadar jela ek. Kalo aku dh dilantik dgn rasmi, aku siap posing lompat2 depan kedai dia.sabo yer, x lama lagi la kot..haha!! berangan lagi skali.
.
.
Oh,ekceli sabtu tu plan nk tgk Night At Museum 2.
Tp si ayam tu gi pasang alarm kat kete emy plak.
Makanya x jadik la..penat je aku bersiap vogue tau.
*vogue di sini bermaksud memakai t-shirt,jeans lusuh dan selipar jepun. T_T *
.
Sbb x jadik tgk wayang, aku terus menerima offer pekerjaan baru.
Aku jadik buruh kasar..sadis citernya..
Jap lagi aku citer yer…skang aku nk makan karipap sardine jap.
.
Busy weh…nk makan pon x sempat. NGAP!
*sambil menelan seketul karipap sekaligus.bukti kelaparan.sila bersedih bersama2*
.
.