Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 4, 2009

mEmbELi peRiOk meNjaDikaN kiTa mcM paNdai MasAK

Ari Pekerja

dalam tengahari,aku keluar gan shidah.
kene kuar cepat2 sbb petang aku nk g tgk wayang.
destinasi kali ni adalah Giant 13.

si shidah nk pegi beli periok utk umah baru dia.
yerla,org suke masak..mmg suke beli periok.
kalo aku,periok belas ehsan mak aku jela..tettttttt!!

kang kalo asik citer keburukan diri sendiri,
bakal mak mentua reject plak ek...ngeh3.

SAYA RAJIN MASAK TAU....!


aksi berkobar2 mencarik periok pojaan ati..smangat sungguh.aku kalo masok Giant,mmg jarangggg la sgt masok belah sini.hobi saya bkn soping periok la pulak.tp tatau la di masa akan dtg kan..kot ilmu memasak dh penuh di dalam dada...ceyy.entah bila nk penuhnya.



ok dah jumpe..RM39 sahaja utk semua ini.murah kan.ada 6pcs kat dalam tu.


muke tak bersemangat sbb ini kawasan kurang excited utk aku..kalo belah2 jual makanan sana,aku suke sampai meloncat2 yer..
.
pastu sbb aku tak lunch lagi,
aku ajak shidah g food court nk pekena sizzling mee. <--ejaan lupe dan malas nk check.haha
.
tp aku tak suke la makan benda alah ni kat sini.
sbb cam tak sesedap kat Giant Batu Caves tu ha..
tp sbb dah teringin, belasah jela kan..
.
aku pon pegi la kat stall tersebut.
lama aku berdiri depan 3 ekor mamat penjual tu..
diorg bole buat dekk jek..borak2 sama dia..
.
fine,mentang2 aku x cun,ko wat bodo je kan..
atau aku ni itam sangat sampai ko tak nampak sbb ko ingat bayang ko sendiri?
.
takpe.aku rileks je lagi berdiri situ..diorg still borak.
2 org laki tu mamak,sorg tu x pasti melayu ke indon.
diorg tgh sakan ngumpat sape tah..
.
masih sakan mengumpat..oh god.aku ni halimunan ker??
"eh bang,saya berdiri sini nk order yer!!ingat apa?"
.
pastu baru la menggelabah tanya2 aku nk order apa.
samdol btol la..panasss je..
rasa nk tekap muke dia kat hot plate tuh.
pastu cucuk2 pakai garfu..tang lubang idong,sumbat carrot.
haa..kan i dah marah..
.

inilah bendanya..sumpah x sedap.sbb ayam dia kat dalam tu cam dh keras..cam dah lama dok perangat ari2..bluekk!tp shidah kata,aku rasa x sedap sbb aku tgh bengang gan diorg.haha.mmg tak sedap la,bkn sbb bengang!!pulangkan duit saya!!cey3..



ok.tamat satu episod..byk lagi nk menyusul nih.