Thursday, May 7, 2009

JiKA tGK ciTeR AnTU,JGn TuMBuk ORg.

aku tergelok2 baca msg Achu kat chatbox tu.
dia dok citer pasal aku tertumbuk dia dlm panggung.
yes peoples..gara2 tgk citer antu,aku pukul org.haha.
.
sumpah tak sengaja okk.
jgn kensel kalo korg ada niat nk banje aku tgk movie.
.
ekceli benda ni berlaku 5 or 4 years back kot.
masa zaman2 aku masih stadi kat JB sana dulu.
dan hobi aku gan Achu adalah tgk wayang.
bole kata tetiap minggu kot.
.
sampai dh takde citer nk tgk,cite Razak Mohaideen pon kitorg layan.
tu belom masok cite mandarin gan tamil tu. *ok.ni tipu*
selalunya port adalah City Square.suke sini oh..ensem2 jejakanya.
.
citer yg buat aku seram sangat sehingga melakukan aksi ganas terhadap masyarakat adalah....


The Darkness Falls.
.
.
sumpah aku sgt suke citer nie...serammmm!
kisah pasal Fairy-Tooth yg menjadik mitos kt negara omputih.
.
kira kalo bebudak tercabut gigi,kena simpan bawah bantal.
nanti memalam Fairy-Tooth tu akan dtg kutip gigi tu.
cam bangang kan kutip gigi.wat la keje berpekdah skit.huuu.
.
tapi...bebudak takleh tgk or intai si Fairy nie..
kalo ko terjenguk dia,mmg dia hambat ko sampai mati.
kerana beliau huduh nk mampos..muke dibuat dr gigi bebudak tu.
.
tp ada la 2-3 org bdk yg x caya mitos nie..
elok si Fairy-Tooth ni dtg,diorg skodeng2.
mungkin bajet cun la kot..skali tgk,menggelupor sawan.
pastu Fairy ni keje dia carik bebudak ni dan bunuh.
.
dia cuma dtg kalo time gelap takde lampu.
maka,sepanjang idop sampai besar diorg takleh takde lampu.
cam giler ketakutan kan..kalo blackout ke apa,kompem mati ek.
.
mmg seram..aku nk citer pon cam takot je nie..haha.
adakah terlalu seram or aku yg over penakot time tu?
tah..rasa nk carik dvd dia nk repeat balik tgk.
mana tau kali ni aku bole gelok2 tgk dgn berlagaknya.
.
kes aku tertumbuk achu tu bermula camni...

aku tgh tgk dgn ketakutan sambil tgn dkt dagu ala2 bole menyorok la kan.ni gambar contoh tgn di dagu,mana la tau kot2 ko konpius dgn lutut kan..
.
tp dlm situasi tu,aku takde makna nk tersenyum manis camni...manis katanya.puii~!manis la drp muke Fairy-Tooth kt atas tu kan.ke dia lagi manis?bengong ko nie...
.
.
pastu tgh melayan debaran melampau tu,
jantung tgh dup dap dup dap....
bole si Achu tu cuit aku nk cakap apa tah..
.
DUSH!!ADOIII!
aku terkujat lalu tertumbuk beliau tepat di mata.
aku pikir Fairy-Tooth kat sebelah...muhahaha.
.
sian Achu..sampai berair2 mata dia kene tumbuk.
pastu gelok2 cam apa kat dalam tu..
dasat kan..penghayatan terlampau aku nie.
.
so aku patut warning la..kalo tgk citer penuh aksi,jauhi aku...haha!!
*sib baik masa tgk BOHSIA tu aku tak wat aksi merempit dalam wayang kan..*