Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 25, 2009

BergUmBiRA Di PyRaMid hInGGa PeNGsaN

pagi ni mendung kan..tp x bererti ujan.
sbb jatuh setitis dua je kecik2.
alhamdullillah..takde la panas melampau ye tak.

kalo gi keje tgh2 panas,cam panas ati jgk la ek.
dgn jammed la..dgn sakit ati tgk gerai2 jual nasik lemak la.
motip sakit ati dgn gerai nasik lemak??
sbb aku xleh mkn laaaa..berlemak!berlemak!

tengahari bantai nasik,malam nasik..
pagi pon nk nasik ka??over btol mentekedarah.

smlm ingatkan nk smbg ngapdet kt umah..
dh siap upload gambo bagai..sudahnya mls nk menaip.
try jugak taip guna kaki..tp GAGAL.
so takyah la ngapdet..layan prison break lg nyaman.

oh..merepek terlebih sudahh..
padahal nk ngapdet citer ari ahad..huhu.
so sila ke landasan yg betol acik.

Ahad
kerana keterujaan nk tgk Nite at Museum 2,
ahad tu kitorg redah gak la pyramid.
nk booking,sume dah fully booked.dasat x dasat la.

nasib baik diorg gerak awal,sempat la Q tiket.
sampai sana dalam kol 4 gitu..wayang kol 6.15.
maka ada banyak masa utk berpoya2..


gi soru kat A&W sbb aku damnly kepingin nk minom root beer float.siap lalu tepi A&W sampai meleleh2 air liur..terjelir2 lidah.giler horror.eh chop,pehal muke ayam sgt menyampah?rasa nk tapak je gan kaki..hahaha!


ok.muke biebo jgk mtk tapak.pehal korg nie???tak fotogenik langsung!



x pasti ni makan ke buat sepah..apa nk jadi la korg nie.. *sambil lari pindah meja sebelah dgn harapan org takkan tuduh aku kenal mereka.* - pdhal itu tray aku dan biebo.



pastu teman biebo buat survey utk assignment dia.survey pasal farmasi.so jenuh la masok kuar watson dan guardian.
.
.
giler jahat perangai budak sorg nie.
dia soh aku snap gambo2 produk dgn pekerja situ.
aku kan dh biasa amik gambo undercover
*dgn tujuan nk jd bahan mengutuk di blog suci ni*
.
pastu biebo berkata.. *eh eh.cam ayat karangan*
"cover2 la skit..kang kena sound kang..."
.
so fine.sbb mmg aku pengkaber terbaik.
tp yg takleh tahan tu,time aku snap sana sini.
seboleh2 dia dok jauh gan aku..
jap2 aku nk gelok.har har har.
.
aku rasa lawak sbb mamat ni sgt licik.
mungkin dia pikir,bila dia dok jauh2 dr aku,
kalo aku kena sound,dia buat2 x kenal aku kot!
muhahahaha~!kejis.
.
tp kena sound ke kalo kita bergambor situ??
aku pon x pasti..tp misi tercapai la walopon rasa nk hempuk org je.
.
oh..citer nite at museum tu adalah best.
kami bergelok ketawa sampai terlompat2 dan berguling2 kat tangga.