Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 12, 2009

DaH Lama X nGapDeT,Cam MaLu nK taiP

salam semua.....

sorilah dah lama aku M.I.A..
aku busy la..gi Mexico tolong org kene virus Influenza tu.
ni baru aku balik je nie...

ok tipu.aku takde masa nk ngapdet la kawan2.
sbb aku kan "SAKIT"..
so kena tido..tido..makan..makan..makan.dan makan.
aaaaa??pesal makan kene lebeyyy ek?

disebabkan otak aku kebekuan nk ngapdet,
aku menjawab tag si cikgu airin nie.
kira ok la drp blog aku bersawang cam umah tinggal ni.

lets start..

4 names that friends call U:-
= Lara Croft
= Puteri Gunung Ledang
= Mystique
= Rani Mukherjee....muhaha.perasan.KEJI ado.


4 most important dates in your life
= 27/08 -besday aku.mark ur calendar!!!paksa nih..serius.
= 01/01 - cuti new year sbb plan berjoli2 di malamnya.
= 31/08 -sbb aku berjiwa patriotik seyhh... *sambil kawad kaki*
= dan setiap cuti2 umum yg ada dalam kalendar.i like much2.


4 things you've done in the last 30 minutes
= baru pas mencekik --------- *menu adalah rahsia.*
= baru pas terjah blog rin lalu ditag..chist! :P
= minom teh o ais...syorgaaa sejok2 tekak.
= berbual di tepon dgn biebo lalu mencarik pasal ---> end up majok.


4 gifts you would like to receive
= iPhone..plis.plis.hadiahi aku.
= Xbox...supaya aku melekat kt umah x mayap2.
= SLR supaya leh amik gambo korg cantik2.
= umah sebijik berharga 6 juta....leh wat house warming utk korg.kan?kan?
so sila agih2kan hadiah mana korg nk kasik aku.huahua.


4 places you want to go for vacation
= goldcoast australia
= tempat2 ada salji sbb aku adalah jakun..
= tepi pantai yg cantik melampau..mana aaa?
= Dubai..
tanya2 ni,nk sponsor vacation kah??


4 u love so much:-
= my familia
= tempatku bergadoh bertumbuk -> biebo
= sahabat2 sejatiku..
= kucing2 sedunia...wahhh..bajet aku catwoman.haha


4 who you would like to answer this survey:
sume sudah ditag oleh rin..maka aku tag
= brad pitt
= Pepcoy
= Seteven Spielberg
= dan Pak Guard bawah opis aku.


kalo berani sila jawab ini tag.hahaha.