Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, May 22, 2009

CiteR tiPu : SaYa Tak BiaSa MasOk keJe LaMbaT

pagi tadi aku dtg opis dgn ujian yg hebat.
terpaksa menghadap jammed yg sgt paranormal.
oh ayat cam pasukan seekers.tak suke.

masa sampai kat flyover jalan kuching,
aku terkejut lalu pengsan.ok ni tipu.
terkejut sbb x penah2 jammed kat situ.

slalu jalan ni la paling nyaman..
ko naik flyover ni dgn lancar ibarat naik roller coaster.
tp pagi tadi.....


jammed yg tiada tolok bandingannya.tak bergerak langsung okeyyy..sedih aku. T_T rasa nk kuar kete dan melepak di tembok tepi nie sambil membaca surah2 penenang ati.



mmg tak bergerak langsung sampai aku sempat posing2 penuh artistik.
.
nk kata eksiden,takde plak aku jumpe.
kete rosak ada la kat tepi tu.
mungkinkah kerana itu??
.
sudahnya sampai opis jam 9.15am.
masa dalam lift,ramai la org kepochi2 psl jammed.
ada yg stuck dr kol 7.30am...perghh!
tabik spring gan akak tu,tebal btol kesabaran ko.
.
kalo aku,kompem aku amik jentolak sodok sume jlnraya.
ok motip aku slalu nk kejam dan merepek.abaikan.