Monday, May 25, 2009

PrOJeK meNGkeHeLkan LuTut

Sabtu-Edisi ptg2 skit.

sbb x jadik tgk wayang, terpaksa la aku buat ektibiti lain.
nk melepak kang - takleh.takleh.gejala sosial.puii~!
nk balik tido kang - mata dh cukup bengkak.
nk berjogging tgh panas - giler tak logik.

makanya aku tolong la shidah angkut barang.
dia nk pindah umah baru kt sec 24.
so angkut sikit2 la..lgpun dia x byk perabut besar2.

kot dia suruh aku angkut peti sejok mmg melampau la kan.
penderaan rakan namanya.huhu.


kotak2 penuh kete. nampak je kecik kotak tu.tp berat yg hamat.ada buku la,cd la. tu x masok kotak yg ada brg dapor..siap botol kicap sos bagai.naik muscle lengan aku.pastu jejaka konpius tgk aku..
.
"awek ke bapok nih??"
.
damn u jejaka!haha.



udah ler cuaca sgt panas, ekon tiada dalam perkhidmatan plak.panas stok duk dalam oven kekdahnya.maka bukak tingkap sebesar2 alam..jd jgn tanya kenapa aku nampak serabai tp seksi dalam gambo nie.



brg2 yg dh diangkut dgn susah payah.tingkat 5 okkk.lift takdak so ko pikir camne keadaan kudrat aku?flat oh..flat! T_T
.
kelako je masa angkat2 barang tu..
1st trip naik, siap melepak rehat dkt stgh jam.
minom la..golek2 bwh kipas la..over btol.
.
2nd trip naik..rehat pendek skit.20 menet gitu.
ko bayangkan turun naik 4 kali yer.
kurus aku!!kurus kaki aku!!huhu.


tinggi kan..giler kesian kaki cumel aku. T_T



muke cumel pon dah jadik buruk sbb kepenatan maha hebat. puii~!cumel la sgttttt..



tgn ku yg mulus dan suci, melecet2 kemerahan..padahal takde terok sgt pon.ayat mtk simpati je nk kena lebih..ke ayat mtk lempang nie??
.
so shidah akan pindah sepenuhnya next week.aku pon ada sewa bilik kecik kat umah dia.sng weekend aku balik sini jer la...nti dia buat house warming,aku jemput eh..


pastu dah balik dr punggah2 tu,terus ketemu biebo nk mengadu nasib.tp tak dilayan sbb dia tgh layan sengal2 badan sbb pegi gym.
.
tu la...gedikkkk nk pegi gym kunun.dah terkurang kasih sayang kat aku.sobs. T_T
.
kang ngadu kt org lain kang haa......PANG!!