Thursday, May 21, 2009

paGi yG saNGaT bUkaN aKu

Pagi ni satu kepelikkan buat aku..
Dah la susah bangun…pukul 7 baru aku bangkit.
Kan aku dah cakap,kejap je rajin aku tu…haha.
.
Pastu bersiap lembab2…
Sekali terpandang rambut2 aku yg gugur kat lantai.
Amik penyapu,terus sapu satu umah…
*pastu pengsan sendiri sbb x percaya diri sendiri rajin yg hamat*
.
Siap tepuk2 sofa bagai..oh god.rili not me.
Rasanya x penah aku rajin pepagi gini.ari keje lak tu.
Selalunya menggelupor bersiap..
.
Adakah ini tanda2 aku semakin matang??
Atau tanda2 aku dah boleh mendirikan rumahtangga.
PANG!! Pikir bebukan lagi.
.
Ok.citer kecik,tp aku mmg suke besar2 kan..jgn dengki.



Masih Gambo Hiasan : Gambar ni dah disimpan di Muzium Negara.Cool kan?
.
.
Masa sampai opis tadi,Shidah sms aku..
Soh aku teka dia tgh buat apa…
mcm la aku ada mata ajaib leh skodeng dia kat shah alam sana kan.
.
Kang aku teka..
- tgh berak??
- tgh korek idong dan tampal di dinding??
- tgh bersenam dgn abg kacak depan umah??
- tgh mkn nasik lemak??

Kompem ko meroyan plak kalo aku teka tu kan.
Pepagi ni kasik soklan kuiz,sgt la tak sesuai.
Sbb aku kalo lom bekpes,mmg cam bengong skit.
*haha.baik punye alasan*
.
Rupanya Shidah tgh layan result American Idol daaa..
Yerla..org ada saluran Macam2 Ada..
Sedangkan aku,malam ni baru nk tgk konsert dia kat 8TV.
Giler ketinggalan zaman… T_T
.
Tp aku dah warning makcik tu,jgn bgtau aku sape menang.
Tak suspender la kan..huhu.
.
Ok lah..update lain. <-- malas buat ayat penutup.ko tutup la sendiri.pepandai la k bawak diri