Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 4, 2009

SaaT PeRTaMa Aku DaN BiEbO BuaT ia di Quality HoTeL

Sabtu Malam Minggu(Mlm Muda Mudi)

perkara pertama aku dan biebo buat adalah...KARAOKE!

giler x penah aku gi karoke dengan beliau..
sbb dia x kaki karoke cam aku..
dia kaki bangku.eh-eh melencong peribahasa.

kira ni very the first time la..tahniah utk kami.

slalu aku gi karok gan member2 je..
walopon sore aku sangat la ke laut,
tp cam best la dapat feeling artis sekejapan kan.
haha.nk jugakkkkk artis tu.

sebenarnya plan nk gi karok dgn amy skali mlm jumaat tu.
tp sbb dah lewat teros x jadik..amy lak nk balik kg sabtu.
makanya this time round amy takde..
x dpt la nk eksen lontaran vokal aku yg sgt soprano nih.
*sila la jgn percaya citer dongeng ini*

kali ni yg pegi cuma kitorg,ayam,pizi dan abg remy.
takdela gi jauh pon..gi kat Quality Hotel dpn Alam Sentral tu.
baru bukak katanya..wahh..pucuk dicita la kan.
.
aku dh lama x melalak panggil ujan neh.
kira sangat sesuai la kalo nk nyanyi di kala musim panas ni kan.



melepak depan hotel dgn biebo sementara menunggu ketibaan pizi dan ayam.perghh..ni kalo paparazi nampak aku melepak depan hotel dgn lelaki,mau kene pitnah nie.call JAIS siap.eh heloo..we all gi hotel nk dinner tau..pelis la.! :p





muke teruja si katak panggil ujan.
.
.
biebo yo-yo an je cakap gan sume org..
him : aku bkn nk karok sgt..si acik ni yg beria2..aku ikot je..
.
what??what??i bag ur pardon sir!
ok.mmg aku beria pon...siap paksa2 dia pegi.haha.
.
tp takleh blah ini drama..cekidot.
.
aku : jom la bo..bila lagi awk nk dgr lontaran vokal terbaik yang ni.
him : eleh..cukup la bo dgr awk nyanyi dalam kete..x sedap langsung.haha
aku : chist.ko pikir ko nyanyi dalam kete tu sedap??nk pitam aku.nyanyi cam bercakap.
*biasala..aku kan spesis awek suke menderhaka dan melawan cakap.nk menang je keje aku.haha*
.
him : weh..tu bo saje je buat suara buruk..
aku : cheh..dan-dan la sengaja kunun..huhu.
him : awk nk tau tak,suara tersedap awak adalah suara terburuk yg bo nyanyi tau.
aku : &^*(&*&*(^^&%%&*(
.
sangat tak sayang aku ini lelaki kan...
plis pegang aku..aku mau sepak dia..pegang aku!!
cey3..nk berdrama masok Anak Wayang la wei..
tak pon rancangan baru Pilih Kasih si duta Power Root buat tu.
.

teros naik tingkat 25 sbb abg remy dh sedia menunggu di bilik karoke dgn smangatnya nk warming up vocal.err..ada beza ker??oh,sini pekerja2 dia majoriti adalah GADIS yer..cantik2 gak ler.
.
maka biebo,anda cuma bole ke sini bersama guwe yer..we already make a deal kan syg?? dan-dan panggil sayang tp mata jeling tajam2 kasik warning.haha.aku bkn kaki kontrol ke apa..tp beringat lebih baik btol tak?


sbb bilik dia melampau byk,kitorg lepak sini tunggu abg remy dtg jemput ke bilik.baiklah.ayam gilo.si pizi borak gan dia,dia bole bolayan smata2 nampak aku tala henpon.betol emy,laki kamu mmg alert dgn camera.dasat skill beliau. * tp cam lawak2 tgk pizi smangat cakap gan dia siap angkat2 ketiak tp tak dilayan sama skali.haha.ngok ngek*



budak yg bg statement "bo tanak nyanyi..tgk je ok"



nk masok kene chop2 tgn dulu..sbb ini dia kira kepala..bkn bilik.mahal doe!satu kepala 8inggit sejam.kalo kira bilik adalah lebih murah..sumbat la bape org ko nak.



maka bermula la aksi melalak dan memecahkan perot serta gegendang telinga rakan setempat.suara sume stok2 pecah speaker weh..termasok aku la kan.sakit2 perot dok gelokkan mereka dan diri sendiri.
.
yerla,bkn penyanyi pro..kalo pro dh lama aku menang 1 juta okeyy.tomok tu senang2 je aku belasah..ceywah.tp aku rasa kalo Simon Cowell dgr nyanyian kitorg,kompem kene strok teros.


air dan buah adalah free..still mahal jgk!!toksah nk rasuah2 la dgn air dan buah ini.




ayam dan pizi tunjuk skill plak.guling2 la kami gelok..ada yg nyanyi cam bersajak,ada yg over feeling terlebih2 lak echo dia.haha.sungguh teruja saya ketawakan org sbb perasan suara diri sendiri kurg buruk dr mereka..baik.korg leh lempang aku yg mengutuk ko ni.



last2...budak ni terjebak jugak..chist.poyo kan kata tanak nyanyi memula tu.bole banyak plak lagu dia nyanyi.siap duet gan aku lagi...suker!!nyanyi lagu AKU CINTA AKU RINDU.tp takmo la jadik cam ajai gan nurul cerai2 kan..tetiba.
.
ayam gan pizi lepak jap je.bila diorg blah,kitorg la pulun abis.segala lagu nk nyanyi.aku bole bantai Umbrella la,rock kapak la..si biebo gan remy plak,siap lagu HEY-YA(walopon lirik berterabur)Ruffedge,Zapin la hape la..giler betol sengal.siap joget2 kitorg.haha.


muke seronok sbb dpt menghilangkan stress dgn lontaran vokal ala2 katak kembung itu.
.
.
kitorg karok patutnya 2 jam..pastu abg remy extend sejam lagi..puas oh.pasni nk repeat lagik..alangkah indahnya jika kak pida dan amy ada.bole nyanyi lagu Destiny Child.chop!aku nk jadik Beyonce okeyy.. :P