Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 28, 2009

CaLOn SuaMi MitHaLi diCaRi Di SiNi

oh biebo..tajuk nie tertaip sendiri oleh jari..
jd jgn lempang saya..huhu~!

ini kejadian yg berlaku beberapa ari lepas.
saje je aku citer lambat2..nk uji daya ingatan aku.
puii~!padahal pemalas nk ngapdet..heh heh heh.

aritu masa aku nk gi keje,tgh panas2 enjin kuda putihku,
aku ternampak sepasang suami isteri ni..
si suami dukung baby dan si isteri dalam kete.

kira si suami ni tgh nk anta bini dia gi keje la..
bukan.maksudnya anta sampai kete jela..
aku yakin la si suami tu x gi keje lagi sbb dia berkain pelikat.

tp x tau la kot2 dia keje menebar roti canai di kedai mamak Anwar kegemaran kak pida itu.mungkin la pakai kain pelikat ye x?



terpaksa amik gambo curik2 camni..kang kalo jelas sgt kang,kemungkinan aku tergelek di bawah tayar kete bini dia sgt pasti.
.
.
aku perati jela diorg.. <--nmpk sgt ke aku ni nyibuk hal umah tangga org??
.
aku tgk laki dia masokkan baby tu kat baby seat..
tutupkan pintu..pastu isteri dia bersalam dgn dia..
dan dia cium dahi isterinya...
.
pastu dia lambai2 baby dr luar..
isteri plak tolong lambai2kan baby tu kt ayahnya.
then si suami agah2 plak baby tu dr luar..pastu gelak2.
.
best part, suami dia tu tunggu sampai isteri dia gerak..
sebelum gerak tu tah berapa ratus kali lambai tah..
touching sekejap..nampak cam bahagia sgt diorg... :)
.
mcm rasa..baiknya husband dia..
sanggup turun temankan isteri dia..
pdhal time2 tu sambung tido lagi indah kan?
.
tetiba aku terpikir..
adakah satu ari nanti aku dan suami aku camtu?
kalo berjodoh gan biebo..seprihatin tu ke dia pd aku dan anak2?
.
bole ke dia jd suami yg baik?
bole ke aku jadi isteri dan ibu yg baik?
wahh..jauh btol pikir kan..tetiba pelik cite pasal nie.
.
papepon jodoh dah ditentukan kan...
makanya...bersedialah dgn ilmu di dapur..
muhaha.tetiba mereng!
.
*saya malu nk menaip entry ini dgn lebih panjang..*